Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Softwarová aplikace pro posouzení vybraných ukazatelů
Pavlíček, Ondřej ; Křápek, Milan (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem softwarové aplikace, která za pomoci statistických metod posuzuje vybraná ekonomická data zvolené společnosti. Úvodní teoretická část práce vysvětluje koncept Finanční a Statistické teorie, které slouží jako základ pro vlastní tvorbu softwarové aplikace. V následující části analyzuje autor konkrétní společnost, její požadavky, zaobírá se trhem, na kterém působí, a vyhodnocuje zvolené ekonomické ukazatele. Závěrečná část se věnuje návrhu samotné aplikace, která k analýze dat slouží a navrhuje řešení sloužící ke zlepšení stávající situace.
Softwarová aplikace pro posouzení vybraných ukazatelů
Pavlíček, Ondřej ; Křápek, Milan (oponent) ; Doubravský, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem softwarové aplikace, která za pomoci statistických metod posuzuje vybraná ekonomická data zvolené společnosti. Úvodní teoretická část práce vysvětluje koncept Finanční a Statistické teorie, které slouží jako základ pro vlastní tvorbu softwarové aplikace. V následující části analyzuje autor konkrétní společnost, její požadavky, zaobírá se trhem, na kterém působí, a vyhodnocuje zvolené ekonomické ukazatele. Závěrečná část se věnuje návrhu samotné aplikace, která k analýze dat slouží a navrhuje řešení sloužící ke zlepšení stávající situace.
Analýza marketingové komunikace automobilových značek na trhu v ČR perspektivou Kotlerových konkurenčních strategií
Křapek, Milan ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci automobilových značek na trhu v ČR v kontextu Kotlerových konkurenčních strategií a rozhodnout, zda komunikace těchto značek odpovídá postavení firem na trhu. Teoretická část představuje Kotlerovy konkurenční strategie a diskutuje různé aspekty marketingových strategií s ohledem na tento rámec. Praktická část staví na analýze sekundárních dat o českém reklamním trhu. Součástí práce jsou i doporučení pro jednotlivé značky, jak (s ohledem na jejich tržní pozici) v masmédiích komunikovat.

Viz též: podobná jména autorů
2 Křapek, Milan
2 Křápek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.