Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ
Jahnová, Veronika ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ Cíle: Hlavním cílem této práce je ověřit, jak mohou různé organizace turnajů v rámci výuky házené ovlivnit efektivitu výuky, respektive jaký typ turnaje je pro žákyně zajímavější a který by preferovaly. Dalším cílem je zjistit, zdali by žákyně měly zájem o každoroční pořádání jednoho z turnajů. Naším úkolem tedy bude uspořádání dvou rozdílných turnajů, tj. turnaje vyřazovacího a skupinového. Pomocí dotazníkové metody získáme informace, které následně vyhodnotíme a použijeme pro stanovení závěrů této diplomové práce. Metody: V naší práci jsme použili dotazníkovou metodu a metodu komparace. Dotazníkovou metodu jsme aplikovali v rozboru jednotlivých turnajů a metodu komparace v části porovnávání odpovědí z turnajů. Výsledky: Zjistili jsme, že pro žákyně je turnaj organizovaný skupinovou metodou více efektivní než turnaj vyřazovací. Taktéž to je i u každoročního pořádání jednoho z turnajů, kdy se žákyně opět více souhlasně vyjadřují ke skupinovému turnaji. Klíčová slova: vyučovací jednotka, házená, turnaj vyřazovací, turnaj skupinový
Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ
Jahnová, Veronika ; Tůma, Martin (vedoucí práce) ; Buchtel, Jaroslav (oponent)
Název: Organizace utkání a turnaje v rámci výuky házené na ZŠ Cíle: Hlavním cílem této práce je ověřit, jak mohou různé organizace turnajů v rámci výuky házené ovlivnit efektivitu výuky, respektive jaký typ turnaje je pro žákyně zajímavější a který by preferovaly. Dalším cílem je zjistit, zdali by žákyně měly zájem o každoroční pořádání jednoho z turnajů. Naším úkolem tedy bude uspořádání dvou rozdílných turnajů, tj. turnaje vyřazovacího a skupinového. Pomocí dotazníkové metody získáme informace, které následně vyhodnotíme a použijeme pro stanovení závěrů této diplomové práce. Metody: V naší práci jsme použili dotazníkovou metodu a metodu komparace. Dotazníkovou metodu jsme aplikovali v rozboru jednotlivých turnajů a metodu komparace v části porovnávání odpovědí z turnajů. Výsledky: Zjistili jsme, že pro žákyně je turnaj organizovaný skupinovou metodou více efektivní než turnaj vyřazovací. Taktéž to je i u každoročního pořádání jednoho z turnajů, kdy se žákyně opět více souhlasně vyjadřují ke skupinovému turnaji. Klíčová slova: vyučovací jednotka, házená, turnaj vyřazovací, turnaj skupinový

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.