Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování projektů z fondů EU
Pavliňáková, Andrea ; Indruch, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V diplomové práci je probírána tématika čerpání dotací z fondů Evropské unie. Obsah teoretické části je zaměřen především na detailnější přiblížení fungování strukturálních fondů a operačních programů. Samotná návrhová část se zabývá možností vybudování školícího střediska ve společnosti Oprox, a.s. s podporou z operačního programu Podnikání a inovace. Výstupem je nástin podání žádosti o dotaci prostřednictvím agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest.
Stend pro analýzu rekuperace energie v experimentálním vozidle
Indruch, Jiří ; Čermák, Jan (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce experimentálního stendu pro simulaci rekuperace energie na strojích s hydrostatickou transmisí energie. Práce popisuje volbu zapojení a výběr hydrostatických a jiných komponent. Část práce se zabývá výpočtem a návrhem setrvačníku, který svou rotační kinetickou energií odpovídá v jistém měřítku translační kinetické energii experimentálního vozidla. V práci je nastíněna účinnost transformace rotační kinetické energie na energii tlakovou, její akumulace a následný převod zpět na rotační kinetickou energii. Přesné určení účinnosti hydrostatické rekuperace je jedním z cílů experimentů, které budou na stendu prováděny. Úkolem měření a fyzikálně-technických analýz, jež budou prováděny na vyrobeném stendu, je především získání poznatků v oblasti precizního řízení hydrostatického systému rekuperace energie, pro jeho maximální efektivnost.
Konstrukce umělé překážky na simulátor vozovky
Komenda, Lukáš ; Indruch, Jiří (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí umělých překážek na simulátor vozovky KOLOTEC, který se nachází v laboratořích Ústavu konstruování. První část je věnována rozborem vybraným typům simulátorů vozovky, jež se vyskytují v dopravním průmyslu. Ve druhé části je popsán význam měření na simulátorech vozovky a simulátor KOLOTEC. Poslední část se zabývá řešením a rozborem vybraných konstrukcí.
Nápravové diferenciály, uložení pastorku
Kubík, Michal ; Indruch, Jiří (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem první části bakalářské práce je vytvoření rešerše základních typů diferenciálů. Počátek práce je věnován rozdělení stálého převodu. Dále následuje kapitola diferenciální ústrojí, která popisuje základní charakteristiky diferenciálů. Samotné tělo první části je popis jednotlivých typů diferenciálů Druhá část práce je zaměřená na uložení pastorku diferenciálu. V této části je uložení rozděleno dle ozubení stálého převodu. Pro jednotlivé typy jsou uvedeny konstrukční příklady z praxe. Konec kapitoly obsahuje zhodnocení a rady při konstrukci uložení pastorku diferenciálu.
Stend pro analýzu rekuperace energie v experimentálním vozidle
Indruch, Jiří ; Čermák, Jan (oponent) ; Nevrlý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem konstrukce experimentálního stendu pro simulaci rekuperace energie na strojích s hydrostatickou transmisí energie. Práce popisuje volbu zapojení a výběr hydrostatických a jiných komponent. Část práce se zabývá výpočtem a návrhem setrvačníku, který svou rotační kinetickou energií odpovídá v jistém měřítku translační kinetické energii experimentálního vozidla. V práci je nastíněna účinnost transformace rotační kinetické energie na energii tlakovou, její akumulace a následný převod zpět na rotační kinetickou energii. Přesné určení účinnosti hydrostatické rekuperace je jedním z cílů experimentů, které budou na stendu prováděny. Úkolem měření a fyzikálně-technických analýz, jež budou prováděny na vyrobeném stendu, je především získání poznatků v oblasti precizního řízení hydrostatického systému rekuperace energie, pro jeho maximální efektivnost.
Financování projektů z fondů EU
Pavliňáková, Andrea ; Indruch, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
V diplomové práci je probírána tématika čerpání dotací z fondů Evropské unie. Obsah teoretické části je zaměřen především na detailnější přiblížení fungování strukturálních fondů a operačních programů. Samotná návrhová část se zabývá možností vybudování školícího střediska ve společnosti Oprox, a.s. s podporou z operačního programu Podnikání a inovace. Výstupem je nástin podání žádosti o dotaci prostřednictvím agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest.
Konstrukce umělé překážky na simulátor vozovky
Komenda, Lukáš ; Indruch, Jiří (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukcí umělých překážek na simulátor vozovky KOLOTEC, který se nachází v laboratořích Ústavu konstruování. První část je věnována rozborem vybraným typům simulátorů vozovky, jež se vyskytují v dopravním průmyslu. Ve druhé části je popsán význam měření na simulátorech vozovky a simulátor KOLOTEC. Poslední část se zabývá řešením a rozborem vybraných konstrukcí.
Nápravové diferenciály, uložení pastorku
Kubík, Michal ; Indruch, Jiří (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Cílem první části bakalářské práce je vytvoření rešerše základních typů diferenciálů. Počátek práce je věnován rozdělení stálého převodu. Dále následuje kapitola diferenciální ústrojí, která popisuje základní charakteristiky diferenciálů. Samotné tělo první části je popis jednotlivých typů diferenciálů Druhá část práce je zaměřená na uložení pastorku diferenciálu. V této části je uložení rozděleno dle ozubení stálého převodu. Pro jednotlivé typy jsou uvedeny konstrukční příklady z praxe. Konec kapitoly obsahuje zhodnocení a rady při konstrukci uložení pastorku diferenciálu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.