Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Triplanetary
Huječek, Adam ; Cibulka, Josef (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v takzvaném režimu hotseat dva z mnoha scénářů dostupných v původní hře - závodní Grand Tour s případnou účastí počítačem ovládaných protivníků a bojový Nova pro tři hráče. Nicméně díky vhodnému návrhu lze snadno implementovat i zbývající scénáře či samozřejmě přidat i úplně nové za předpokladu znalosti jazyka JAVA, ve kterém je hra naprogramována. Další předností je možnost hru kdykoliv uložit a přerušit a později se k ní vrátit.
Meta-Adaptation Strategies for Adaptation in Cyber-Physical Systems
Huječek, Adam ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Při návrhu komplexních cyber-physical systémů je často nemožné dopředu předvídat všechny potencionální situace a připravit odpovídající taktiky pro adaptaci na změny v dynamickém prostředí, což velmi škodí robustnosti a spolehlivosti těchto systémů. Ze situací mimo očekávanou "obálku adaptability" mohou povstat všemožné problémy, od poruchy jedné komponenty až po selhání celého systému. Samoadaptační přístupy jsou typicky omezeny na volbu taktiky z pevně dané množiny taktik. Meta-adaptační strategie posouvají hranice adaptability vlastní systému vytvářením nových taktik za běhu. Tato práce rozvíjí a implementuje vybrané meta-adaptace pro IRM-SA v jDEECo a vyhodnocuje jejich účinnost na experimentálním scénáři založeném na případové studii o koordinaci hasičů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Meta-Adaptation Strategies for Adaptation in Cyber-Physical Systems
Huječek, Adam ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce)
Při návrhu komplexních cyber-physical systémů je často nemožné dopředu předvídat všechny potencionální situace a připravit odpovídající taktiky pro adaptaci na změny v dynamickém prostředí, což velmi škodí robustnosti a spolehlivosti těchto systémů. Ze situací mimo očekávanou "obálku adaptability" mohou povstat všemožné problémy, od poruchy jedné komponenty až po selhání celého systému. Samoadaptační přístupy jsou typicky omezeny na volbu taktiky z pevně dané množiny taktik. Meta-adaptační strategie posouvají hranice adaptability vlastní systému vytvářením nových taktik za běhu. Tato práce rozvíjí a implementuje vybrané meta-adaptace pro IRM-SA v jDEECo a vyhodnocuje jejich účinnost na experimentálním scénáři založeném na případové studii o koordinaci hasičů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Meta-Adaptation Strategies for Adaptation in Cyber-Physical Systems
Huječek, Adam ; Bureš, Tomáš (vedoucí práce) ; Arcaini, Paolo (oponent)
Při návrhu komplexních cyber-physical systémů je často nemožné dopředu předvídat všechny potencionální situace a připravit odpovídající taktiky pro adaptaci na změny v dynamickém prostředí, což velmi škodí robustnosti a spolehlivosti těchto systémů. Ze situací mimo očekávanou "obálku adaptability" mohou povstat všemožné problémy, od poruchy jedné komponenty až po selhání celého systému. Samoadaptační přístupy jsou typicky omezeny na volbu taktiky z pevně dané množiny taktik. Meta-adaptační strategie posouvají hranice adaptability vlastní systému vytvářením nových taktik za běhu. Tato práce rozvíjí a implementuje vybrané meta-adaptace pro IRM-SA v jDEECo a vyhodnocuje jejich účinnost na experimentálním scénáři založeném na případové studii o koordinaci hasičů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Triplanetary
Huječek, Adam ; Cibulka, Josef (vedoucí práce) ; Gemrot, Jakub (oponent)
Hlavním cílem této práce je převedení polozapomenuté tahové deskové stolní hry Triplanetary ze 70. a počátku 80. let minulého století na monitory dnešních počítačů. Program umožňuje více hráčům hrát na jednom počítači v takzvaném režimu hotseat dva z mnoha scénářů dostupných v původní hře - závodní Grand Tour s případnou účastí počítačem ovládaných protivníků a bojový Nova pro tři hráče. Nicméně díky vhodnému návrhu lze snadno implementovat i zbývající scénáře či samozřejmě přidat i úplně nové za předpokladu znalosti jazyka JAVA, ve kterém je hra naprogramována. Další předností je možnost hru kdykoliv uložit a přerušit a později se k ní vrátit.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.