Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivation in ELT of Advanced Learners
Hubinová, Veronika ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Luef, Eva Maria (oponent)
(česky) Cílem práce je prozkoumat roli motivace a demotivace u pokročilých studentů angličtiny na jejich cestě za jazykovým pokrokem. Dále se práce zabývá rozdílem mezi pokročilými studenty, kteří studují anglický obor na vysoké škole (EM), a pokročilými studenty, kteří žádn angličtině = 77) a čtyř rozhovorů provedených se dvěma respondenty z řad EM a dvěma respondenty z řad NEM. Poté byla data kódována a byly vytvořeny tematické ka Pro zjištění tematických vzorců byla data nejprve analyzována společně EM a NEM. Pro kvantitativní analýzu bylo použito několik statistických testů. Rozhovory byly kódovány na základě vzniklých a následně Zjištění ukazují, že většina pokročilých studentů pociťuje buď touhu vědomě si udržet úroveň angličtiny, nebo chce zlepšit slabé stránky, které mně motivováni vnitřními motivátory, jako je přání naplnit své vnitřní uspokojení nebo touha cítit se integrov do cizojazyčné kultury. demotivační kategorii nebyl zjištěn žádný převažující faktor. Mnoho respondentů však uvedlo, že je nespokojeno s nedostatkem zdrojů pro pokročilé studium jazyka a možností s rodilými mluvčími. Učení tedy vyžaduje vysokou míru samostatnosti a je ve své podstatě poměrně pasivním procesem. Pokročilí studenti volí jazykové zdroje, které dostupné a souvisejí s všudypřítomnou užitečností a potřebností...
Cohesive devices and their counterparts in music
Hubinová, Veronika ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Dušková, Libuše (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá podobností mezi textem a krátkým úsekem hudební kompozice. Konkrétně zda v hudební kompozici existují vztahy, které mohou být považovány za paralelní k lingvistickým kohezním prostředkům. V lingvistice tyto prostředky zaručují textovou povrchovou provázanost a celkovou soudržnost. Práce se tedy věnuje otázce, zda v hudební kompozici existují vztahy, které fungují na podobném principu. První kapitoly nejprve shrnují definici koheze a kohezních prostředků a demonstrují je na textové ukázce. Následně se práce zamýšlí nad podobnostmi mezi textem a hudbou a snaží se pomocí hudební analýzy zjistit, zda lingvistické kohezní prostředky jsou aplikovatelné na hudební kompozici a také, zda zaručují její soudržnost. Při analýze byl pozorován zřejmý rozdíl mezi sémantikou v hudbě a v textu, který způsobil problém nejen ve snaze rozlišit koherenci a kohezi v hudbě, ale také v potřebě najít hudební protějšky k větným členům nebo ke slovním druhům. Analýza potvrdila, že veškeré protějšky v hudbě nelze nalézt a také, že nelze provést kompletní kvantitativní analýzu. Nicméně bylo konstatováno, že lingvistické kohezní prostředky mají své protějšky v hudbě a že tyto vztahy u obou médií zaručují jejich soudržnost a celistvost. Hledání určité podobnosti mezi nimi je tedy oprávněné.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.