Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití technik a metod dramatické výchovy k rozvoji sociální komunikace dětí předškolního věku v rámci dlouhodobého projektu "Co viděla moje ruka"
Hovorková, Jiřina ; Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Jiřina Hovorková: Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod a technik dramatické výchovy v rámci dlouhodobého projektu k rozvoji a podpoře prosociálních dovedností vybrané skupiny dětí předškolního věku. V teoretické části je věnována pozornost charakterizaci předškolního období věku dítěte z vývojového hlediska, metodám a technikám dramatické výchovy, dále je zde kapitola věnována rámcovému vzdělávacímu programu, další kapitola je věnována projektovému vyučování. V praktické části diplomové práce byla snaha porovnat úroveň prosociálních dovedností skupiny dětí, ve které jsou integrované děti s postižením s běžnou skupinou předškolních dětí. Dalším z cílů projektu bylo motivovat děti k tvořivé spolupráci na výrobě hmatové knihy a záznamu na CD nosiči.
Využití technik a metod dramatické výchovy k rozvoji sociální komunikace dětí předškolního věku v rámci dlouhodobého projektu "Co viděla moje ruka"
Hovorková, Jiřina ; Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Jiřina Hovorková: Diplomová práce pojednává o možnostech využití metod a technik dramatické výchovy v rámci dlouhodobého projektu k rozvoji a podpoře prosociálních dovedností vybrané skupiny dětí předškolního věku. V teoretické části je věnována pozornost charakterizaci předškolního období věku dítěte z vývojového hlediska, metodám a technikám dramatické výchovy, dále je zde kapitola věnována rámcovému vzdělávacímu programu, další kapitola je věnována projektovému vyučování. V praktické části diplomové práce byla snaha porovnat úroveň prosociálních dovedností skupiny dětí, ve které jsou integrované děti s postižením s běžnou skupinou předškolních dětí. Dalším z cílů projektu bylo motivovat děti k tvořivé spolupráci na výrobě hmatové knihy a záznamu na CD nosiči.
Možnosti uplatnění canisterapie v práci s dětmi předškolního věku se specifickými potřebami
Hovorková, Jiřina ; Koťátková, Soňa (vedoucí práce) ; Kropáčková, Jana (oponent)
Canistcrapie může být chápána jako jedna z pomocných metod psychoterapie nebo aktivizacc za pomoci týmu - pes, člověk. Ačkoli zatím není uznána jako legitimní terapie, je praktikována stále častěji díky dobrovolníkům z řad odborníků ale i z laické veřejnosti. Obsahem teto práce je přiblížení vývoje soužití člověka a psa, seznamuje se začleněním zvířat do terapie. Upozorňuje na význam zvířat pro zdraví člověka - zejména s důrazem na zdravý psychický vývoj dětí. Dále se věnuje přiblížení pojmů souvisejících se zooterapií a canisterapií, možnostem jejího využití a jejím technikám. Obsáhlejší část je věnována školícímu procesu canisterapeutického týmu. V praktické části jc zaznamenán průběh tří canisterapeutických lekcí ve speciálních mateřských školách. Jsou zde stanoveny zásady práce v canisterapeutickém přístupu. Závěrečné shrnutí obsahuje doporučení pro canisterapcutickou práci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
18 HOVORKOVÁ, Jana
18 Hovorková, Jana
3 Hovorková, Jaroslava
3 Hovorková, Jitka
3 Hovorková, Johana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.