Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Filmová výchova u nás a ve světě v souvislosti s výtvarnou výchovou
Horváthová, Amálie ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Bakalářská práce se zabývá filmovou výchovou a ukazuje její různá pojetí, zkoumá filmovou výchovu v souvislosti s výchovou výtvarnou. Představuje a srovnává různé zahraniční přístupy, poukazuje na zajímavé zahraniční i české projekty, které se liší v metodách a které se přímo dotýkají a prolínají s výtvarnou výchovou. I přes to, že filmová výchova již může být samostatným předmětem, bakalářská práce se zaměřuje na její vztah a využití v rámci výtvarné výchovy. Teoretická část práce se zabývá postavením filmové výchovy v RVP, zkoumá styčné body filmové výchovy s výtvarnou výchovou a srovnává filmový a výtvarný obraz. Práce poukazuje na velké množství zahraničních iniciativ, které cílí na praktickou výuku filmové tvorby a animace. Srovnává je se situací v České republice, představuje domácí instituce, které nabízí řadu kurzů a workshopů. Didaktická část představuje propojení filmové výchovy s výchovou výtvarnou v rámci výstavy secesního umění v Obecním domě v Praze. K didaktické části je navržen program pro žáky, který se zabývá tvorbou animovaného filmu. Praktickou část tvoří metodické materiály, které seznamují žáky se základy animované tvorby, animačními technikami a tvůrci animovaných filmů; pracovní sešity jsou určeny žákům i učitelům s cílem usnadnit jim cestu k uchopení filmu...
Propojení galerijní edukace a filmové výchovy v praxi
Horváthová, Amálie ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Kitzbergerová, Leonora (oponent)
NÁZEV: PROPOJENÍ GALERIJNÍ EDUKACE A FILMOVÉ VÝCHOVY V PRAXI AUTOR: AMÁLIE HORVÁTHOVÁ KATEDRA: KATEDRA VÝTVARNÉ VÝCHOVY, PEDF UK VEDOUCÍ PRÁCE: MGR. LINDA ARBANOVÁ, PHD. /ABSTRAKT DIPLOMOVÁ PRÁCE SE ZABÝVÁ FENOMÉNEM POHYBLIVÉHO OBRAZU, FILMU, VIDEA, ANIMACE A FILMOVÉ VÝCHOVY, UKAZUJE RŮZNÉ PŘÍSTUPY , JAK SE POHYBLIVÝ OBRAZ DOSTÁVÁ DO NAŠICH ŽIVOTŮ I MOŽNOSTI A PŘÍKLADY, JAK JEJ VYUŽÍVAJÍ SOUČASNÍ UMĚLCI VE SVÉ PRÁCI. PRÁCE DÁLE ZKOUMÁ PROPOJENÍ GALERIJNÍ EDUKACE S PRVKY FILMOVÉ VÝCHOVY V PRAXI, PŘEDSTAVUJE ČESKÉ I ZAHRANIČNÍ INICIATIVY A PROJEKTY, FILMOVÁ MUZEA, FESTIVALY A PŘEHLÍDKY ANIMOVANÉHO FILMU A POHYBLIVÉHO OBRAZU. NÁSLEDNĚ SE JIMI INSPIRUJE V DIDAKTICKÉM PROJEKTU, KTERÝ PROPOJUJE FILMOVOU VÝCHOVU S VÝSTAVNÍ PRAXÍ V RÁMCI RŮZNÝCH INSTITUCÍ A VYBRANÝCH VÝSTAV. NAVRHOVANÝ DIDAKTICKÝ PROJEKT JE PRO ŽÁKY PŘÍLEŽITOST Í, JAK SE SEZNÁMIT SE ZÁKLADY ANIMOVANÉ A FILMOVÉ TVORBY, NAPOMÁHÁ K POCHOPENÍ ZÁKLADNÍCH PRINCIPŮ TVORBY POHYBLIVÉHO OBRAZU A UKAZUJE VYUŽÍVAT MODERNÍ TECHNOLOGIE PRO VLASTNÍ VYJÁDŘENÍ. DIPLOMOVÁ PRÁCE HLEDÁ, NA KONKRÉTNÍCH PROJEKTECH DÁLE PŘEDSTAVUJE, ROZLIČNÉ MOŽNOSTI PROPOJENÍ GALERIJNÍ EDUKACE S FILMOVOU VÝCHOVOU V RÁMCI VÝTVARNÉ VÝCHOVY. AUTORSKÁ ANIMACE A PRACOVNÍ LISTY NAVAZUJÍCÍ NA DIDAKTICKÝ PROJEKT JSOU UKÁZKOU VLASTNÍHO ZPRACOVÁNÍ JEDNOHO Z TÉMAT, KTERÉ PŘI TOMTO SPOJENÍ VYVSTÁV...
Filmová výchova u nás a ve světě v souvislosti s výtvarnou výchovou
Horváthová, Amálie ; Arbanová, Linda (vedoucí práce) ; Magidová, Markéta (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Bakalářská práce se zabývá filmovou výchovou a ukazuje její různá pojetí, zkoumá filmovou výchovu v souvislosti s výchovou výtvarnou. Představuje a srovnává různé zahraniční přístupy, poukazuje na zajímavé zahraniční i české projekty, které se liší v metodách a které se přímo dotýkají a prolínají s výtvarnou výchovou. I přes to, že filmová výchova již může být samostatným předmětem, bakalářská práce se zaměřuje na její vztah a využití v rámci výtvarné výchovy. Teoretická část práce se zabývá postavením filmové výchovy v RVP, zkoumá styčné body filmové výchovy s výtvarnou výchovou a srovnává filmový a výtvarný obraz. Práce poukazuje na velké množství zahraničních iniciativ, které cílí na praktickou výuku filmové tvorby a animace. Srovnává je se situací v České republice, představuje domácí instituce, které nabízí řadu kurzů a workshopů. Didaktická část představuje propojení filmové výchovy s výchovou výtvarnou v rámci výstavy secesního umění v Obecním domě v Praze. K didaktické části je navržen program pro žáky, který se zabývá tvorbou animovaného filmu. Praktickou část tvoří metodické materiály, které seznamují žáky se základy animované tvorby, animačními technikami a tvůrci animovaných filmů; pracovní sešity jsou určeny žákům i učitelům s cílem usnadnit jim cestu k uchopení filmu...

Viz též: podobná jména autorů
1 Horváthová, Adriana
1 Horváthová, Adéla
3 Horváthová, Andrea
2 Horváthová, Anežka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.