Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vkládání vodoznaků do 3D modelů
Honzátková, Tereza ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vkládáním vodoznaků do 3D modelů, které jsou reprezentovány polygonální sítí. Jejím cílem je zvolit vhodnou metodu na vkládání/extrakci vodoznaku do/z 3D modelů a vytvořit nástroj, který ji bude implementovat. Pro řešení jsem zvolila metodu spektrální komprese sítě z článku Watermarking 3D models using spectral mesh compression. Tato metoda je nezřetelná, informovaná, detekovatelná a robustní vůči geometrickým transformacím, adaptivnímu náhodnému šumu, vyhlazování a zjednodušení sítě modelu, kompresi a oříznutí.  Nástroj umožňuje vkládání vodoznaku do načteného modelu, modifikovat model a extrahovat vodoznak z modelu. Testování nástroje jsem prováděla na sadě pěti modelů rozdílných svojí velikostí, tvarem a hustotou bodů. Výsledný nástroj vkládá vodoznak složený ze 4 znaků, který dokáže detekovat jak z nepoškozených modelů, tak z modelů napadených. Mezi útoky, vůči kterým je vodoznak robustní, patří posun, rotace, změna měřítka, aditivní šum, oříznutí a jejich kombinace.
Dotykové uživatelské rozhraní pro editor zdrojových kódů
Honzátková, Tereza ; Pavelková, Alena (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování alternativního uživatelského rozhraní editoru zdrojového kódu jazyka C na dotykové zařízení. Cílem práce je ulehčit a zpříjemnit uživatelům práci se zdrojovým kódem na dotykových zařízeních. V navrženém rozhraní je kód rozdělen do bloků, s nimiž lze operovat gestem drag&drop a nahrazují nepohodlnou softwarovou klávesnici.
Vkládání vodoznaků do 3D modelů
Honzátková, Tereza ; Herout, Adam (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vkládáním vodoznaků do 3D modelů, které jsou reprezentovány polygonální sítí. Jejím cílem je zvolit vhodnou metodu na vkládání/extrakci vodoznaku do/z 3D modelů a vytvořit nástroj, který ji bude implementovat. Pro řešení jsem zvolila metodu spektrální komprese sítě z článku Watermarking 3D models using spectral mesh compression. Tato metoda je nezřetelná, informovaná, detekovatelná a robustní vůči geometrickým transformacím, adaptivnímu náhodnému šumu, vyhlazování a zjednodušení sítě modelu, kompresi a oříznutí.  Nástroj umožňuje vkládání vodoznaku do načteného modelu, modifikovat model a extrahovat vodoznak z modelu. Testování nástroje jsem prováděla na sadě pěti modelů rozdílných svojí velikostí, tvarem a hustotou bodů. Výsledný nástroj vkládá vodoznak složený ze 4 znaků, který dokáže detekovat jak z nepoškozených modelů, tak z modelů napadených. Mezi útoky, vůči kterým je vodoznak robustní, patří posun, rotace, změna měřítka, aditivní šum, oříznutí a jejich kombinace.
Dotykové uživatelské rozhraní pro editor zdrojových kódů
Honzátková, Tereza ; Pavelková, Alena (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje návrh, implementaci a testování alternativního uživatelského rozhraní editoru zdrojového kódu jazyka C na dotykové zařízení. Cílem práce je ulehčit a zpříjemnit uživatelům práci se zdrojovým kódem na dotykových zařízeních. V navrženém rozhraní je kód rozdělen do bloků, s nimiž lze operovat gestem drag&drop a nahrazují nepohodlnou softwarovou klávesnici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.