Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Toxická maskulinita v hrané tvorbě: případová studie Teorie velkého třesku
Hiblerová, Adéla ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Reifová, Irena (oponent)
Tématem diplomové práce jsou projevy toxické maskulinity v hrané tvorbě ilustrované na případové studii seriálu Teorie velkého třesku. Práce zasazuje termín toxická maskulinita do širšího kontextu studia maskulinit, přičemž se opírá o teorii hegemonní maskulinity australské socioložky Raewyn Connell, která vychází z předpokladu, že existuje vícero hierarchicky uspořádaných forem maskulinity a na pomyslném vrcholu ční právě hegemonní maskulinita, již někteří autoři považují za synonymum toxické maskulinity. Text dále nabízí přehled vývoje zobrazování mužských hrdinů od počátku americké hrané tvorby dosoučasnosti, neboť hlavním předmětem zájmu empirické části je právě americký seriál. Důraz je kladen na postavy nerdů, kteří jako zástupci nehegemonní formy maskulinity nejsou obvykle spojováni s projevy toxicky maskulinního chování, přestože se jej také dopouštějí. Cílem práce bylo pomocí kvalitativní obsahové analýzy zjistit, jakým způsobem se projevuje toxicky maskulinní chování u postav nerdů v populárním sitcomu Teorie velkého třesku a jak se liší od stejného chování postav jocků, představitelů hegemonní maskulinity. Z výzkumu vyšlo najevo, že ačkoliv má toto problematické chování dvou rozdílných maskulinních stereotypů stejný základ v misogynii, sexismu a hypermaskulinitě, jejich projevy se liší....
Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham
Hiblerová, Adéla ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Šesták, Zdeněk (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce Multiple Brand Celebrity Endorsement: Případová studie David Beckham se zabývá problematikou vícečetné podpory značek jednou celebritou. Pro správné zasazení této problematiky do širšího kontextu marketingové komunikace se nejdříve zabývá oblastí celebrity endorsementu jako takového, definuje pojem celebrita a představuje možné způsoby spolupráce celebrity a značky. Dále jmenuje důvody a rizika takovéto spolupráce, zabývá se efektivitou celebrity endorsementu a představuje teorie výběru vhodné celebrity pro marketingovou komunikaci značek. Nakonec definuje samotný pojem multiple brand celebrity endorsement a shrnuje výsledky výzkumů zabývajících se tímto fenoménem. Praktická část práce představuje problematiku multiple brand celebrity endorsementu na příkladu jednoho z nejznámějších fotbalistů, Davida Beckhama, a jeho spolupracích se značkami. Vysvětluje jeho osobní i profesní zázemí a atraktivitu pro značky a analyzuje jeho spolupráce se značkami v letech 2006-2016. Součástí práce je i dotazníkové šetření, jehož tématem je vnímání osobnosti Davida Beckhama ve spojitosti s jeho angažováním se jako tváře značek, jakými je např. Adidas, Pepsi, H&M nebo Armani.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hiblerová, Alena
1 Hiblerová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.