Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Distanční vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
Haplová, Miroslava ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce Distanční vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním Distance education of pupils with the need for support due to different cultural and living conditions Miroslava Haplová ABSTRAKT Uzavření škol a přechod na distanční výuku na jaře roku 2020 přinesly novou zkušenost do českého školství a celé společnosti. Tato situace znamenala významné zatížení zejména pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), žáky se SVP z důvodu sociálního znevýhodnění nevyjímaje. Na základě kvalitativního výzkumu, za využití strukturovaných a polostrukturovaných rozhovorů s rodinami dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí a s pracovníky vzdělávacích služeb, budou objasněny s ohledem na žáky se sociálním znevýhodněním vstupní předpoklady pro distanční výuku a její překážky, dále pak strategie škol, role speciálního pedagoga a potenciál spolupráce škol a dalších aktérů v době distanční výuky. Výsledky předkládané práce ukazují, že pro adekvátní podporu žáků se sociálním znevýhodněním během distanční výuky je nutné, aby škola znala jejich rodinné podmínky a podle nich nastavila vhodný způsob vzdělávání. Sociální znevýhodnění má oproti běžné prezenční výuce znatelnější projevy a vytváří ve vzdělávání významné bariéry. Absence participace žáků na distanční výuce vede k prohloubení nerovností. Zásadní překážkou...

Viz též: podobná jména autorů
1 HAPLOVÁ, Martina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.