Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulace vody na GPU
Hanzlíček, Jiří ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Vaverka, Filip (vedoucí práce)
Cílem této práce je najít vhodný model kapaliny, jehož numerickou simulaci lze realizovat jako interaktivní. Tento požadavek vede na řešení založené na vysoce paralelním algoritmu. Implementace je provedena na procesoru i na grafické kartě tak, aby bylo možné dosáhnout srovnání výpočetního výkonu jednotlivých zařízení na zvoleném modelu.
Dynamická prezentace fotografií s využitím hloubkové mapy
Hanzlíček, Jiří ; Brejcha, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou, jak využít hloubkovou mapu k dynamické prezentaci statické fotografie. V práci je představen algoritmus sloužící k vytvoření prostorového modelu. Ten poslouží k vykreslení objektů na vstupní fotografii tak, aby při pohybu virtuální kamery v jeho okolí došlo k vytvoření paralax efektu díky hloubce v obrazu. Dále je v práci navržen postup, jak vyplnit chybějící obrazová data v modelu. Je navrženo využití techniky nazývané vedená syntéza textur, kde dochází k využití vykresleného modelu v roli vodítka syntézy. Doplněné obrazové informace do modelu následně umožňují větší svobodu pohybu virtuální kamery v okolí modelu, aniž by docházelo k vykreslení vizuálně rušivých fragmentů. Výsledný pohyb virtuální kamery je možné následně uložit do jednoduché video sekvence, která poslouží k prezentaci vstupní fotografie.
Dynamická prezentace fotografií s využitím hloubkové mapy
Hanzlíček, Jiří ; Brejcha, Jan (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou, jak využít hloubkovou mapu k dynamické prezentaci statické fotografie. V práci je představen algoritmus sloužící k vytvoření prostorového modelu. Ten poslouží k vykreslení objektů na vstupní fotografii tak, aby při pohybu virtuální kamery v jeho okolí došlo k vytvoření paralax efektu díky hloubce v obrazu. Dále je v práci navržen postup, jak vyplnit chybějící obrazová data v modelu. Je navrženo využití techniky nazývané vedená syntéza textur, kde dochází k využití vykresleného modelu v roli vodítka syntézy. Doplněné obrazové informace do modelu následně umožňují větší svobodu pohybu virtuální kamery v okolí modelu, aniž by docházelo k vykreslení vizuálně rušivých fragmentů. Výsledný pohyb virtuální kamery je možné následně uložit do jednoduché video sekvence, která poslouží k prezentaci vstupní fotografie.
Simulace vody na GPU
Hanzlíček, Jiří ; Jaroš, Jiří (oponent) ; Vaverka, Filip (vedoucí práce)
Cílem této práce je najít vhodný model kapaliny, jehož numerickou simulaci lze realizovat jako interaktivní. Tento požadavek vede na řešení založené na vysoce paralelním algoritmu. Implementace je provedena na procesoru i na grafické kartě tak, aby bylo možné dosáhnout srovnání výpočetního výkonu jednotlivých zařízení na zvoleném modelu.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hanzlíček, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.