Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Farmářské prodejny v Brně a jejich zákazníci
Hajduchová, Hana
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu biopotravin a lokálních potravin farmářského prodeje v Brně. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků farmářských prodejen a zdravých výživ, jejich potřeb a preferencí na rozdíl od zákazníků běžných potravinových řetězců. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu lokálních potravin a biopotravin bylo využito zejména dotazníkového šetření provedeného na vzorku 302 respondentů. Kvantitativní průzkum byl rozšířen o hloubkové rozhovory s vedoucími daných prodejen (n = 9). Sběr dat probíhal během října a listopadu 2014. Výsledky šetření umožnily navrhnout doporučení pro provozovatele maloobchodních jednotek na trhu biopotravin a lokálních potravin farmářského prodeje.
Spolupráce veřejné knihovny a mateřské školy: Vícepřípadová studie
Hajduchová, Hana ; Laufková, Veronika (vedoucí práce) ; Novotná, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce s cílem popsat reálný stav a možnosti spolupráce veřejné knihovny a mateřské školy v podpoře čtenářství dětí předškolního věku se zabývá rozvojem čtenářství dětí předškolního věku, popisuje mateřské školy v podpoře čtenářství a stav veřejných knihoven ve vztahu k dítěti předškolního věku. S ohledem na zvolené téma a cíl práce jsem využila kvalitativní výzkum, konkrétně desing případové studie, který popisuje spolupráci tří mateřských škol s veřejnou knihovnou. Jako metoda sběru dat byl využit polostrukturovaný hloubkový rozhovor a obsahová analýza čtenářských prostředí v mateřských školách a knihovně. Z výsledků výzkumu je patrné, že mateřské školy navozují spolupráci s veřejnými knihovnami především proto, aby se děti seznámily s prostředím knihovny, což je pro knihovny výhodné ke zvyšování počtů svých čtenářů.
Farmářské prodejny v Brně a jejich zákazníci
Hajduchová, Hana
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu biopotravin a lokálních potravin farmářského prodeje v Brně. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování zákazníků farmářských prodejen a zdravých výživ, jejich potřeb a preferencí na rozdíl od zákazníků běžných potravinových řetězců. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu lokálních potravin a biopotravin bylo využito zejména dotazníkového šetření provedeného na vzorku 302 respondentů. Kvantitativní průzkum byl rozšířen o hloubkové rozhovory s vedoucími daných prodejen (n = 9). Sběr dat probíhal během října a listopadu 2014. Výsledky šetření umožnily navrhnout doporučení pro provozovatele maloobchodních jednotek na trhu biopotravin a lokálních potravin farmářského prodeje.

Viz též: podobná jména autorů
4 Hajdúchová, Hana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.