Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Připravenost učitelů na inkluzivní vzdělávání - přístup k žákům s dysortografií
Hýsková, Karolína ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá připraveností učitelů na inkluzivní vzdělávání na 1. stupni ZŠ a hlouběji se zaměřuje na problematiku přístupu k žákům s dysortografií. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky zaměřující se na postoje učitelů k inkluzi, jejich potřeby v této oblasti a vnímání připravenosti na práci v heterogenní třídě. Dále pak práce obsahuje význam inkluze a vymezení jejího pojmu, různé typy pohledů na inkluzi, úrovně inkluzivního vzdělávání a legislativní opatření. Další kapitoly práce jsou věnovány rozdílu sociální exkluze a inkluze, také se zabývají tím, jaká je podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) a vymezením postojů jednotlivých skupin vůči vzdělávacímu procesu. Dále se práce zaměřuje na inkluzi v primární škole a kompetence inkluzivního učitele a v neposlední řadě konkrétními specifiky žáků se specifickými poruchami učení, zejména u žáků s dysortografií. Empirická část je zaměřena na přístupy učitelů k žákům s dysortografií. Hlavní výzkumnou metodou je kvantitativní dotazník pro učitele vyučující žáky s dysortografií a doplňující výzkumnou metodou jsou kvalitativní polostrukturované rozhovory s učiteli, za jejichž pomoci budou analyzovány přístupy jednotlivých učitelů k žákům s dysortografií během vyučovacího procesu. Cílem diplomové práce je zjistit,...

Viz též: podobná jména autorů
2 Hyšková, Kateřina
1 Hyšková, Klára
2 Hýsková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.