Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Žák s odlišným mateřským jazykem jako součást třídy
Gunišová, Lucie ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Martinovská, Klára (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám objasněním aktuální situace současné práce s žáky s odlišným mateřským jazykem na 1.stupni ZŠ s ohledem na vymezení a rozlišení pojmů žák s OMJ a žák cizinec. Věnuji se také faktorům, které mají vliv na jejich bytí v třídním kolektivu s ohledem na domácí i školní prostředí. Součástí práce je také objasnění složitostí češtiny jako cizího jazyka. V praktické části se zaměřuji na faktory dění ve třídě a na jejich míru vlivu na žáka s OMJ, což posuzuji na základě rozhovorů a kazuistik žáků s OMJ a dotazníků ostatních spolužáků. Posouzení třídního kolektivu včetně žáků s OMJ, kteří jsou jeho součástí, popisuji také z vlastního pohledu jako z pohledu třídní učitelky. Klíčová slova: Žák s OMJ, překážky žáka, učitel jako podpora, čeština jako cizí jazyk, komunikace s rodiči

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.