Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Robustní detekce systolických peaků v signálu PPG
Gálík, Pavel ; Smital, Lukáš (oponent) ; Němcová, Andrea (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí systolických peaků a jejich využití v signálu PPG. V dnešní době je PPG signál hojně využíván v přenosných zařízeních jako jsou například chytré hodinky, a přispívá k monitorování vitálních funkcí v průběhu celého dne. V teoretické části je popsána morfologie srdce a průběh EKG signálu, který souvisí s PPG. Dále se popisuje průběh signálu PPG, jeho využití a metody snímání. V další části jsou popsány vybrané metody detekce systolických peaků. Praktickým cílem této bakalářské práce je nasnímání dat a vytvoření vlastní databáze PPG signálů. Jako referenční hodnota byl nasnímán signál EKG. Byl navrhnut a otestován algoritmus pro detekci systolických peaků v PPG signálu. V závěru práce jsou diskutovány dosažené výsledky s poznatky jiných autorů.
Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013
Galík, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vlčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem generace Y v kontextu vývoje životních názorů v průběhu období let 2007 až 2013. Cílem práce je konkrétně popsat trendy na poli životních názorů v průběhu zkoumaného období se zaměřením na Českou republiku. K dosažení tohoto cíle práce analyzuje současný stav marketingových informací týkající se generace Y ve světovém kontextu na základě placených dat společnosti Omnicom Media Group. Pro relevanci výstupu vzhledem k České republice je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum analyzuje trendy na základě šesti vln kontinuálního projektu společnosti Median. Kvalitativní výzkum za pomocí metody focus group dodává ke zjištěním kvantitativní části hlubší detaily, a zároveň objevuje nová témata, která přesahují rozsah striktněji definovaných otázek kontinuálních výzkumů.
Nové trendy v mediálním plánování
Galík, Pavel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Novák, Ondřej (oponent)
V této práci jsem analyzoval změny ve spotřebitelském chování, jejich napojení na nové technologie a nové vnímání hodnot. V návaznosti na to jsem zjišťoval, jak na tento vývoj reagují současné mediální agentury, a jaké nové trendy vznikají v jejich fungování. Práce podává zajímavý a ucelený pohled na proměny v moderním reklamním průmyslu. Její unikátnost spočívá především ve využití běžně nedostupných interních placených zdrojů mediální agentury Initiative.

Viz též: podobná jména autorů
3 Galík, Pavel
4 Galík, Petr
4 Gálik, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.