Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
ICT: moderní zbraň proti vyučujícím v rukou studentů a studentek?
Flekácsová, Katarína ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Tématem diplomové práce je elektronická komunikace dospívajících s vyučujícími a vzájemná elektronická komunikace mezi dospívajícími o vyučujících. Při zpracování jsem vycházela z uvedené literatury a realizovaného výzkumu. Vzhledem k tomu, že se jedná o dosud málo zmapované téma, kladla jsem si za cíl vytvořit ucelený pohled zaměřený na funkci elektronické komunikace ve vztahu vyučující - student/ka. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je tvořena čtyřmi kapitolami, v nichž se zaměřuji na specifika virtuálního světa a na jeho místo v životě a komunikaci dospívajících. Ve třetí a čtvrté kapitole se pak věnuji prostředí školy: vztahům dospívajících s vyučujícími a vrstevníky a problematice virtuální komunikace ve vztahu ke škole a vzdělávání. V praktické části prezentuji kvantitativní dotazníkové šetření, realizované ve 3. ročnících středních škol. Výzkum se zaměřuje na neutrální, pozitivní či negativní způsoby užívání ICT dospívajícími ke komunikaci s vyučujícími a o vyučujících. Diplomová práce podněcuje nový způsob uvažování nad problematikou zneužívání ICT k zesměšňování a urážení učitelů a nabízí interpretaci tohoto jevu například z pohledu období dospívání a vývojových úkolů, které s sebou přináší. Klíčová slova Virtuální svět Informační a komunikační...
Role ICT v komunikaci dospívajících s vyučujícími a o vyučujících
Flekácsová, Katarína ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
V rámci rigorózní práce rozpracovávám téma informa ních a komunika ních technologií (ICT) v kontextu vztahu dospívající - vyu ující, o kterém pojednává má diplomová práce "ICT: Moderní zbra proti vyu ujícím v rukou student a studentek?", obhájená v roce 2012. P vodní text diplomové práce je dopln n a rozpracován na podklad nám t a post eh p i diskusi u obhajoby práce. V rámci rozvíjení n kterých ástí textu jsem se zam ila zejména na záv re nou ást práce, kde jsou prezentovány a diskutovány výzkumné záv ry. P vodní text je také obohacen o nové výzkumy a výzkumné práce, které byly v poslední dob v souvislosti s tímto tématem zve ejn ny. Práce se skládá ze dvou ástí: teoretické a empirické. Teoretická ást je tvo ena ty mi kapitolami, v nichž se zam uji na specifika virtuálního sv ta a na jeho místo v život a komunikaci dospívajících. Ve t etí a tvrté kapitole se pak v nuji prost edí školy: vztah m dospívajících s vyu ujícími a vrstevníky a problematice virtuální komunikace ve vztahu ke škole a vzd lávání. V praktické ásti prezentuji kvantitativní dotazníkové šet ení, realizované ve 3. ro nících st edních škol. Výzkum se zam uje na neutrální, pozitivní i negativní zp soby užívání ICT dospívajícími ke komunikaci s vyu ujícími a o vyu ujících. P edkládaná práce podn cuje nový zp sob uvažování nad problematikou...
ICT: moderní zbraň proti vyučujícím v rukou studentů a studentek?
Flekácsová, Katarína ; Smetáčková, Irena (vedoucí práce) ; Viktorová, Ida (oponent)
Tématem diplomové práce je elektronická komunikace dospívajících s vyučujícími a vzájemná elektronická komunikace mezi dospívajícími o vyučujících. Při zpracování jsem vycházela z uvedené literatury a realizovaného výzkumu. Vzhledem k tomu, že se jedná o dosud málo zmapované téma, kladla jsem si za cíl vytvořit ucelený pohled zaměřený na funkci elektronické komunikace ve vztahu vyučující - student/ka. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a empirické. Teoretická část je tvořena čtyřmi kapitolami, v nichž se zaměřuji na specifika virtuálního světa a na jeho místo v životě a komunikaci dospívajících. Ve třetí a čtvrté kapitole se pak věnuji prostředí školy: vztahům dospívajících s vyučujícími a vrstevníky a problematice virtuální komunikace ve vztahu ke škole a vzdělávání. V praktické části prezentuji kvantitativní dotazníkové šetření, realizované ve 3. ročnících středních škol. Výzkum se zaměřuje na neutrální, pozitivní či negativní způsoby užívání ICT dospívajícími ke komunikaci s vyučujícími a o vyučujících. Diplomová práce podněcuje nový způsob uvažování nad problematikou zneužívání ICT k zesměšňování a urážení učitelů a nabízí interpretaci tohoto jevu například z pohledu období dospívání a vývojových úkolů, které s sebou přináší. Klíčová slova Virtuální svět Informační a komunikační...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.