Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vedení žáků 1. stupně ZŠ k divácké gramotnosti
Fidrmucová, Barbora ; Hanyš Holemá, Irena (vedoucí práce) ; Ferklová, Alžběta (oponent)
Teoretická část se věnuje divadlu pro děti, co se jeho návštěvami děti učí, jaké jsou možnosti návštěv divadel, jejich výběr a jaké metody z dramatické výchovy lze využít při reflexi divadelních představení. Práce je také zaměřena na zařazení návštěv divadla v Rámcovém vzdělávacím programu a možnosti vzdělávání učitelů v této oblasti. Praktická část diplomové práce probíhá formou průzkumu mezi učiteli různých škol a věkových kategorií, kdy bude zkoumáno, jak učitelé s žáky reflektují jednotlivá divadelní představení a zda je to pro žáky efektivní a pomáhá to k jejich rozvoji divácké gramotnosti. Výzkum se snaží zjistit, jak učitelé s dětmi v rámci reflexe pracují a zda mají zájem tuto jejich práci obohatit o další metody.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.