Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza edukace dítěte se zrakovým postižením v mateřské škole
Ferklová, Michaela ; Květoňová, Lea (vedoucí práce) ; Šumníková, Pavlína (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Analýza edukace dítěte se zrakovým postižením v mateřské škole" analyzuje vývoj dítěte se zrakovým znevýhodněním v rámci předškolního zařízení běžného typu a průběh jeho vzdělávání. Cílem bakalářské práce je seznámit s podpůrnými opatřeními, které umožňují vzdělávání dětí se zrakovým postižením v mateřské škole a analyzovat jejich provedení v praxi běžné mateřské školy. K tomu dochází přímou práci s dítětem, jeho pozorováním a rozhovory s ním a dále rozhovory s matkou dítěte a speciální pedagožkou ze speciálně pedagogického centra, které dítě navštěvuje. Analýza odborné literatury pak poskytuje teoretickou oporu v podobě popisu vývoje intaktního dítěte v předškolním věku a dítěte se zrakovým postižením ve stejném věkovém úseku. Poslední teoretickou částí je popis a rozbor podpůrných opatření pro děti a žáky se zrakovým postižením podle Katalogu podpůrných opatření. Kapitoly o vývoji dítěte se zrakovým postižením a o podpůrných opatřeních jsou dále prokládány texty z praxe, na kterých jsou poznatky ukázány. Analýza těchto praktických částí pak vedla k doporučením pro speciálně pedagogickou teorii a praxi. Ta se týkají spolupráce asistenta pedagoga se speciálně pedagogickým centrem, dalšího vzdělávání asistentů a jednotného přístupu pedagogických pracovníků, kteří na dítě...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.