Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vznik a vývoj mediálních agentur v České republice
Dvorská, Petra ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Diplomová práce "Vznik a vývoj mediálních agentur v České republice" pojednává o vzniku a postupném formování těchto organizací specializovaných na mediální plánování a nákup reklamního prostoru v médiích. Zaměřuje se zejména na období 1990-2000, ale zmiňuje také vývoj agentur před rokem 1989 a zároveň i současné a budoucí trendy. Pro lepší pochopení utváření těchto organizací také stručně popisuje základní vývojové charakteristicky mediálního trhu v České republice po roce 1989. Součástí práce je i definování mediální agentury, vysvětlení její podstaty a zasazení do "mediálního řetězce", tedy deskripce role, jakou mediální agentury plní ve vztahu k zadavatelům, reklamním agenturám, mediálním zastupitelstvím, médiím a publiku. Zmiňuje také dopady práce mediálních agentur na chod médií a jejich podíl na vzniku mediálních nástrojů a výzkumů. Jelikož k tomuto tématu není dosud k dispozici žádný nosný materiál, je práce ze značné části založena na výpovědích jejich zakladatelů a přímých účastníků.
Zásady soukromého práva
Dvorská, Petra ; Dvořák, Jan (vedoucí práce) ; Selucká, Markéta (oponent) ; Thöndel, Alexandr (oponent)
V předkládané práci se po úvodních výkladech pojmu právní zásady, po pojednáních o jejich významu a řešení jejich střetu, zabývám analýzou zákonných ustanovení týkajících se právních zásad a politik v části první, obecné části, hlavě I občanského zákoníku, neboť tyto považuji za výchozí ustanovení s relevancí pro celé soukromé právo. Poté hodnotím stav této současné právní úpravy, její pozitiva i negativa. Zvláštní a podrobnější pozornost věnuji zásadě poctivosti, jež považuji za zásadu mající ambici významně přispět ke kultivovanosti právního styku. V následující kapitole zvažuji význam a rozsah působnosti ustanovení § 3030 občanského zákoníku, neboť umožňuje důsledný příklon k hodnotovému obsahu práva i v právních vztazích dle dosavadní právní úpravy. Dále pojednávám o klíčových, spolu úzce souvisejících, zásadách občanského práva - zásadě autonomie vůle, zásadě rovnosti a ochraně slabší strany; jejich význam sleduji též v kapitolách věnovaných vybraným speciálním právním úpravám soukromého práva (v rodinném právu, pracovním a obchodním). V části 4. předkládané práce se zabývám rozborem významu a postavení dobrých mravů v občanském právu, v samostatné kapitole analyzuji význam pojmu veřejný pořádek v občanském právu, následují výklady jejich společných funkcí; v této souvislosti se detailně...
Vznik a vývoj mediálních agentur v České republice
Dvorská, Petra ; Hejlová, Denisa (oponent) ; Vojtěchovská, Martina (vedoucí práce)
Diplomová práce "Vznik a vývoj mediálních agentur v České republice" pojednává o vzniku a postupném formování těchto organizací specializovaných na mediální plánování a nákup reklamního prostoru v médiích. Zaměřuje se zejména na období 1990-2000, ale zmiňuje také vývoj agentur před rokem 1989 a zároveň i současné a budoucí trendy. Pro lepší pochopení utváření těchto organizací také stručně popisuje základní vývojové charakteristicky mediálního trhu v České republice po roce 1989. Součástí práce je i definování mediální agentury, vysvětlení její podstaty a zasazení do "mediálního řetězce", tedy deskripce role, jakou mediální agentury plní ve vztahu k zadavatelům, reklamním agenturám, mediálním zastupitelstvím, médiím a publiku. Zmiňuje také dopady práce mediálních agentur na chod médií a jejich podíl na vzniku mediálních nástrojů a výzkumů. Jelikož k tomuto tématu není dosud k dispozici žádný nosný materiál, je práce ze značné části založena na výpovědích jejich zakladatelů a přímých účastníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.