Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vyhodnocení vlivu ustájení a způsobu výcviku na chování koní
Drábková, Anna
Cílem diplomové práce s názvem Vyhodnocení vlivu ustájení a způsobu výcviku na chování koní bylo vyhodnotit případné diference v chování koní ustájených ve dvou typech ustájení a ve třech různých stájích. Mezi pozorované projevy patřilo napájení, vyhledávání a příjem potravy, odpočinek, vylučování, péče o srst, explorační a sociální chování, hra, abnormální, sexuální a mateřské chování a výcvik. Zvlášť byl hodnocen typ výcviku a jeho vliv na chování koní. Pozorování probíhalo ve všech ročních obdobích a třikrát během jednoho dne. Výsledky byly nejdříve porovnány dle jednotlivých ročních období a následně mezi jednotlivými stájemi. Rozdíly mezi ročními obdobími byly velmi malé. Na jaře převažovalo vyhledávání a příjem potravy, v létě napájení, na podzim a v zimě opět vyhledávání a příjem potravy společně s exploračním chováním. V případě jednotlivých stájí byly zaznamenány rozdíly zejména ve výskytu abnormálního, sexuálního a mateřského chování. Abnormální chování bylo zaznamenáno nejvíce ve stáji Rubby Ranch, sexuální a mateřské se objevilo ve všech třech stájích, avšak nejvíce ve stáji JK Alika. V případě vyhodnocení vlivu tréninku na chování byl vypozorován horší vztah u koní v náročnějším a těžším tréninku, zejména westernovém. Koně v ostatních typech tréninku měli vztah v rozmezí. Z těchto výsledků vyšly oba typy ustájení velice dobře, zachovávající možnost projevů různých druhů chování. Obecně bych více doporučila pastevní typ ustájení, který koni nejvíce připomíná jeho původní přirozené prostředí. A intenzitu tréninku volit také dle možností koně, a nejen cílů jezdce a trenéra. Důležité je koně nepřepínat a nutit jej do výkonů, kterých není schopen.
Hlas jako výzva k tvorbě
Drábková, Anna ; JANDA ROGLOVÁ, Tereza (vedoucí práce) ; RUT, Přemysl (oponent)
Diplomová práce objasňuje základní pojmy z oblasti hlasu a hlasových poruch, zabývá se tvorbou hlasu, funkcí hlasotvorných orgánů a řeší, jaký vliv mají možnosti hlasu a jeho proměnlivost na tvorbu. Autorka se v této diplomové práci snaží odpovědět na otázku, proč je proměnlivost vlastností a možností hlasu pro její tvorbu tak určující. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola vysvětluje základní poznatky o hlase, o hlasotvorných orgánech, které jsou potřebné k hlasovým projevům, o základních vlastnostech lidského hlasu a o jeho vývoji. Ve druhé kapitole je nastíněna problematika hlasových poruch. Podrobně jsou popisovány především hlasové poruchy, jimiž trpí autorka diplomové práce. Tyto hlasové poruchy totiž úzce souvisí s tvorbou, která je analyzována ve třetí kapitole. Třetí kapitola se zabývá způsobem a mírou ovlivnění tvorby hlasem. Stěžejním tématem je zde proměnlivost hlasu, která dává člověku možnost nahlížet na sebe různými způsoby. Dále jsou rozebírány možnosti hlasu, jejich využití a vliv na tvorbu.
Vývoj mé hudební autorské a interpretačn í činnosti
Drábková, Anna ; JANDA ROGLOVÁ, Tereza (vedoucí práce) ; FEITHOVÁ, Irena (oponent)
Práce se zabývá otázkami tvorby a interpretace písní, mírou autorského vkladu v různých hudebních uskupeních, inspirací a vlivy na písňovou tvorbu, vztahy interpreta s autorem a interpreta s divákem a v neposlední řadě dorůstáním k vlastním textům. Je rozdělena do čtyř kapitol. První tři kapitoly pojednávají o potřebě vyjadřovat se psaním písní, o cestě k mé písňové tvorbě a o tom, co mě k tvorbě po tematické i po hudební stránce od útlého věku inspiruje. Ve čtvrté, stěžejní a nejobsáhlejší kapitole se zabývám tvorbou písní, tedy styly a typy skládání a podněty pro jejich tvorbu. Poté rozebírám své textařské sklony a dorůstání ke své vlastní písňové tvorbě. Dále popisuji práci s aranžemi a interpretacemi svých písní, jejich proměny v průběhu času a možné experimenty. Nakonec řeším míru autorského vkladu v různých hudebních uskupeních, otázky různých pojetí interpretace písní, otázky interpreta, který je zároveň autorem, a vztah k divákovi, kde vysvětluji svou představu imaginárního diváka.

Viz též: podobná jména autorů
3 Drábková, Adéla
3 Drábková, Alena
2 Drábková, Alice
2 Drábková, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.