Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku“ je sledování a popis jednotlivých marketingových aktivit a jejich význam pro celkový firemní rozpočet, následné zhodnocení současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Photocatalytic concrete screeds with self-cleaning and antimicrobial function
Bíbová, Hana ; Šubrt, Jan ; Pližingrová, Eva ; Jakubičková, M. ; Sázavská, T. ; Dohnálek, P. ; Hykrdová, Lenka ; Jirkovský, Jaromír
Photocatalytic concrete screeds with self-cleaning and antimicrobial function have been developed and tested. These building materials contain sand grains with deposited composite TiO2/SiO2 layers. Two types of the screeds, grey and white, were prepared and their photoactivity and material characteristics were compared. Commercial TiO2 photocatalysts from several manufacturers were employed. Effects of different parameters, such as temperature of the coated sand calcination, humidity, and surface abrasion, were followed. Mechanical properties of the screeds were analyzed by SEM/XRD microscopy. Photocatalytic activity was tested by means of NOx oxidation (ISO norm 22197-1/2007). Antibacterial activity was evaluated by modified ISO norm 27447/2009 with Bacillus subtilis as a model organism.
Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku
Dohnálek, Petr ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce „Marketingové aktivity a jejich vliv na firemní rozpočet stavebního podniku“ je sledování a popis jednotlivých marketingových aktivit a jejich význam pro celkový firemní rozpočet, následné zhodnocení současného stavu a navržení jeho optimalizace.
Profesní odpovědnost auditorů a daňových poradců
Dohnálek, Pavel ; Molín, Jan (vedoucí práce) ; Králíček, Vladimír (oponent)
Primárním cílem této diplomové práce, jež je zaměřena na profesní odpovědnost auditorů a daňových poradců, je poskytnout ucelený pohled na tuto problematiku. Diplomová práce je členěna do šesti částí, z nichž první kapitola se zabývá odpovědností v obecné rovině s důrazem na profesní odpovědnost. Druhá a třetí kapitola je věnována profesi auditorů, kde je nejprve podrobně charakterizována profese externích a interních auditorů a následně jejich profesní odpovědnost v členění na morální a právní rovinu odpovědnosti. Čtvrtá a pátá kapitola je zaměřena na profesi daňových poradců, která je nejdříve opět charakterizována a poté následuje část věnující se profesní odpovědnosti daňových poradců. V závěrečné kapitole je provedena komparace profesních odpovědností jednotlivých zkoumaných profesí.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Dohnálek, Petr ; Jégl, Adam (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis jednotlivých marketingových komunikačních nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení jejich současného stavu a navržení jeho optimalizace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Dohnálek, Pavel
6 Dohnálek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.