Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání podpůrných opatření u žáků s funkční poruchou zraku
Cvachová, Aneta ; Šumníková, Pavlína (vedoucí práce) ; Květoňová, Lea (oponent)
Diplomová práce se věnuje žákům s funkční poruchou zraku, kteří se vzdělávají s využitím podpůrných opatření různého stupně. Nejprve se práce věnuje popisu základních pojmů souvisejících s tématem. První kapitola práce se tedy zabývá představením zrakových funkcí s jejich nejčastějšími poruchami a zrakovými vadami v dětském věku, tedy i těmi, se kterými je se možné setkat ve vzdělávání. Dále se v práci autorka zabývá vymezením a následnou klasifikací pojmů užívaných v dílčí části Katalogu podpůrných opatření, kterými jsou zrakové postižení a oslabení zrakového vnímání. Jsou představena specifika vzdělávání jednotlivých skupin žáků podle závažnosti poruch zrakového vnímání. Práce obsahuje detailní rozbor oblastí podpory a jednotlivých podpůrných opatření pro žáky s potřebou podpory ve vzdělávání z důvodu zrakového postižení a oslabení zrakového vnímání. Ve druhé praktické části jsou definovány cíle a výzkumné otázky. Kvalitativní výzkumné šetření bylo realizováno prostřednictvím analýzy lékařských zpráv a příslušných zpráv ze speciálně pedagogického centra u vybraných žáků nižšího stupně základních škol vzdělávajících se s využíváním podpůrných opatření v různém stupni. Data byla získána o sedmi žácích vzdělávajících se ve druhém, třetím a čtvrtém stupni podpůrných opatření. Cílem práce bylo...

Viz též: podobná jména autorů
1 CVACHOVÁ, Alena
2 Cvachová, Adéla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.