Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Herní dovednosti ve florbalu (kriteria hodnocení)
Chlumský, Marek ; Křiček, Jan (vedoucí práce) ; Šťastný, Petr (oponent)
Název: Herní dovednosti ve florbalu (kritéria hodnocení). Cíl: Vytvořit okruh herních dovedností, kterými by měl ideální hráč disponovat. Zjistit a ověřit kritéria hodnocení těchto dovedností a inspirovat trenéry, jak tyto dovednosti nejlépe rozvíjet. Metody: Neformální rozhovory, individuální strukturované interview, analýza a verifikace dat, pilotní ověřování. Výsledky: Definování herních dovedností, vznik škál hodnotících herní dovednosti, vytvoření cvičení sloužících k rozvoji herních dovedností. Klíčová slova: Herní dovednosti, kritéria hodnocení a rozvoj hráčů.
Metodická doporučení pro prevenci - nejčastějších florbalových zranění
Schuller, Ondřej ; Chlumský, Marek (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
Jméno a příjmení autora: Ondřej Schuller Název: Metodická doporučení pro prevenci nejčastějších florbalových zranění Pracoviště: Fakulta tělesné výchovy a sportu Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Marek Chlumský Rok obhajoby bakalářské práce: 2018 Cíl práce: V bakalářské práci se zabývám metodickými doporučeními jak předcházet florbalovým zraněním a svalovým dysbalancím, především u mládeže. Baterie cviků z různých odvětví sportu pomůže trenérům s kompenzačními cvičeními jednoduše a zábavnou formou. Klíčová slova: florbal, kompenzace, prevence zranění
Metodická doporučení pro prevenci - nejčastějších florbalových zranění
Schuller, Ondřej ; Chlumský, Marek (vedoucí práce) ; Dragounová, Zuzana (oponent)
Jméno a příjmení autora: Ondřej Schuller Název: Metodická doporučení pro prevenci nejčastějších florbalových zranění Pracoviště: Fakulta tělesné výchovy a sportu Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Marek Chlumský Rok obhajoby bakalářské práce: 2018 Cíl práce: V bakalářské práci se zabývám metodickými doporučeními jak předcházet florbalovým zraněním a svalovým dysbalancím, především u mládeže. Baterie cviků z různých odvětví sportu pomůže trenérům s kompenzačními cvičeními jednoduše a zábavnou formou. Klíčová slova: florbal, kompenzace, prevence zranění
Analýza zakončení v utkáních nejlepších čtyř týmů při MS žen ve florbalu 2013
Koníčková, Hana ; Perič, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlumský, Marek (oponent)
Název: Analýza zakončení v utkáních nejlepších čtyř týmů při MS žen ve florbalu 2013. Cíle: Cílem práce je analýza zakončení na MS žen 2013 u týmů Švédska, Finska, Švýcarska a České Republiky ve skupině a ve vyřazovací části. Metodika: Hlavní metodou k vytvoření bakalářské práce je analýza vystřelení vybraných týmů v utkáních na MS žen ve florbalu 2013 v České republice. Vstřelené branky dále zanést a vyhodnotit pomocí statistik. Další metodou je shromáždění dat z literárních zdrojů a následné teoretické zpracování. Výsledky: Výsledkem práce jsou poznatky o střelbě a o vstřelených brankách u vybraných týmů ve skupině a ve vyřazovací části. Autorka analyzovala charakteristiky střel dle četnosti, způsobu provedení, z hlediska prostoru, způsobu zakončení a z hlediska situace. Klíčová slova: ženský florbal, mistrovství světa, utkání, zakončení, střelba, analýza, statistika
Herní dovednosti ve florbalu (kriteria hodnocení)
Chlumský, Marek ; Křiček, Jan (vedoucí práce) ; Šťastný, Petr (oponent)
Název: Herní dovednosti ve florbalu (kritéria hodnocení). Cíl: Vytvořit okruh herních dovedností, kterými by měl ideální hráč disponovat. Zjistit a ověřit kritéria hodnocení těchto dovedností a inspirovat trenéry, jak tyto dovednosti nejlépe rozvíjet. Metody: Neformální rozhovory, individuální strukturované interview, analýza a verifikace dat, pilotní ověřování. Výsledky: Definování herních dovedností, vznik škál hodnotících herní dovednosti, vytvoření cvičení sloužících k rozvoji herních dovedností. Klíčová slova: Herní dovednosti, kritéria hodnocení a rozvoj hráčů.

Viz též: podobná jména autorů
2 Chlumský, Martin
1 Chlumský, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.