Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Manažerská a evidenční prostředí školy
Bukovský, Karel ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast využití školních informačních systémů u evidenčních, edukačních a manažerských aktivit školy. Je zpracována na základě analýzy právních předpisů a zmapování používaných softwarových prostředí pro podporu evidenčních, edukačních a manažerských aktivit škol. Výzkumná část práce se zabývá analýzou školních informačních systémů používaných základními a středními školami v České republice. Práce obsahuje komplexní přehled právních přepisů vztahujících se k evidenčním aktivitám škol a popisuje funkce jednotlivých školních informačních systémů. V práci jsou porovnány možnosti jejich využití pro evidenční, edukační a manažerské aktivity školy. V závěru práce jsou na základě zpracované kriteriální analýzy navrženy možnosti vhodných řešení v návaznosti na velikost, typ školy a stupeň poskytovaného vzdělávání a s ohledem na efektivní využívání informačních a komunikačních technologií pro řízení a chod školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Manažerská a evidenční prostředí školy
Bukovský, Karel ; Vaňková, Petra (vedoucí práce) ; Tocháček, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na oblast využití školních informačních systémů u evidenčních, edukačních a manažerských aktivit školy. Je zpracována na základě analýzy právních předpisů a zmapování používaných softwarových prostředí pro podporu evidenčních, edukačních a manažerských aktivit škol. Výzkumná část práce se zabývá analýzou školních informačních systémů používaných základními a středními školami v České republice. Práce obsahuje komplexní přehled právních přepisů vztahujících se k evidenčním aktivitám škol a popisuje funkce jednotlivých školních informačních systémů. V práci jsou porovnány možnosti jejich využití pro evidenční, edukační a manažerské aktivity školy. V závěru práce jsou na základě zpracované kriteriální analýzy navrženy možnosti vhodných řešení v návaznosti na velikost, typ školy a stupeň poskytovaného vzdělávání a s ohledem na efektivní využívání informačních a komunikačních technologií pro řízení a chod školy. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.