Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jak ředitelé přidělují učitelé do jednotlivých tříd?
Boušková, Monika ; Greger, David (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Vzdělávací systém v České republice umožňuje rozřazovat žáky dle jejich schopností na prvním a druhém stupni základní školy. Učitelé jsou tedy přidělování k žákům do výběrových, či nevýběrových tříd a skupin řediteli, nebo vedením základních škol. Tato diplomová práce se zabývá způsobem přidělování učitelů do jednotlivých tříd řediteli a vedením na základních školách a klade si za cíl zjistit, jakým způsobem a podle jakých kritérií dochází k výběru učitelů do jednotlivých typů tříd. Výzkumné šetření v diplomové práci je podpořeno výzkumy, zabývajícími se kvalitou učitele a diferencovaným vzděláváním již od 60. let 20. století. Teoretická část diplomové práce se soustřeďuje na vymezení pojmů týkajících se diferencovaného vzdělávání a sleduje, jakým způsobem je nahlíženo na učitele a učitelskou profesi. V empirické části je popsána výzkumná metodologie kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jakým způsobem ředitelé či vedení přidělují učitele do jednotlivých tříd, jaká kritéria jsou pro ně rozhodující a jak definují kvality přidělovaných učitelů. Klíčová slova: Vnější diferenciace, vnitřní diferenciace, kvalita učitele, pojetí výuky, výběrová základní škola, rozřazování žáků, schopnosti, ředitel, přidělování učitelů, výběrové třídy, výběrové skupiny, kvalitativní výzkum
Jak ředitelé přidělují učitelé do jednotlivých tříd?
Boušková, Monika ; Greger, David (vedoucí práce) ; Starý, Karel (oponent)
Vzdělávací systém v České republice umožňuje rozřazovat žáky dle jejich schopností na prvním a druhém stupni základní školy. Učitelé jsou tedy přidělování k žákům do výběrových, či nevýběrových tříd a skupin řediteli, nebo vedením základních škol. Tato diplomová práce se zabývá způsobem přidělování učitelů do jednotlivých tříd řediteli a vedením na základních školách a klade si za cíl zjistit, jakým způsobem a podle jakých kritérií dochází k výběru učitelů do jednotlivých typů tříd. Výzkumné šetření v diplomové práci je podpořeno výzkumy, zabývajícími se kvalitou učitele a diferencovaným vzděláváním již od 60. let 20. století. Teoretická část diplomové práce se soustřeďuje na vymezení pojmů týkajících se diferencovaného vzdělávání a sleduje, jakým způsobem je nahlíženo na učitele a učitelskou profesi. V empirické části je popsána výzkumná metodologie kvalitativního výzkumu, jehož cílem bylo zjistit, jakým způsobem ředitelé či vedení přidělují učitele do jednotlivých tříd, jaká kritéria jsou pro ně rozhodující a jak definují kvality přidělovaných učitelů. Klíčová slova: Vnější diferenciace, vnitřní diferenciace, kvalita učitele, pojetí výuky, výběrová základní škola, rozřazování žáků, schopnosti, ředitel, přidělování učitelů, výběrové třídy, výběrové skupiny, kvalitativní výzkum
Design a politika v ČR
Boušková, Monika ; Havlásek Tatarová, Lucie (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Název: Design a politika v ČR Abstrakt: Autor se ve své bakalářské práci zabývá činností Design centra České republiky od jeho vzniku, přes jeho jednotlivé funkce, až po jeho zánik. Poukazuje zde na výsledky činnosti Design centra České republiky a na jeho předcházející instituce, bez kterých by nikdy nemohl vzniknout v podobě, ve které jsme ho znali. Autor se podrobněji zabývá jeho předchůdci, tedy Radě výtvarné kultury výroby a posléze Institutu průmyslového tvarování (designu). Na závěr se autor také zmíní o společnosti CzechTrade, která přebrala funkci v ICSD po zrušení Design centra České republiky. Dále také o institucích Design kabinetu CZ a o Unii profesionálních designérů, které vznikly po ukončení Design centra České republiky v roce 2008. Také se zde autor zaměří na spolupráci mezi školou a muzeem při výuce designu a propagaci designu.

Viz též: podobná jména autorů
8 BOUŠKOVÁ, Michaela
2 Boušková, Magda
1 Boušková, Magdalena
1 Boušková, Marcela
8 Boušková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.