Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stav a řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základních uměleckých školách
Blažíčková, Stanislava ; Koberová, Eva (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základních uměleckých školách v České republice. V první části stručně popisuje vzdělávání jako celoživotní proces a vysvětluje některé pojmy z oblasti školského managementu. Další část práce se zabývá současným stavem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Podrobněji popisuje dokumenty z oblasti celoživotního vzdělávání a vybírá ty právní předpisy, ve kterých je další vzdělávání pedagogických pracovníků zakotveno. V této části práce jsou popsány instituce, které další vzdělávání zajišťují. Ve třetí části práce přináší výsledky výzkumných sond a vyhodnocení současného stavu a řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách. V závěru práce jsou navržena řešení, která by mohla přispět ke změně řízení dalšího vzdělávání na těchto školách. Práce vychází z odborné literatury a informací z ní získaných, z výzkumných sond a vlastních poznatků a zkušeností autorky. Výsledky lze aplikovat do řídící činnosti vedoucích pracovníků v základních uměleckých školách.
BAFF (B-cell activating factor of the TNF family) u nemocných s idiopatickými zánětlivými myopatiemi se zřetelem na autoprotilátkový profil.
Kryštůfková, Olga ; Vencovský, Jiří (vedoucí práce) ; Tlaskalová - Hogenová, Helena (oponent) ; Blažíčková, Stanislava (oponent)
Souhrn Idiopatické zánětlivé myopatie (IZM) jsou heterogenní skupinou chronických zánětlivých onemocnění svalů s vážnou prognózou. Přítomnost autoprotilátek a složení svalových infiltrátů svědčí o jejich autoimunitní povaze a o roli B lymfocytů v patogeneze IZM. Kromě tradičních diagnostických podjednotek byly identifikovány autoprotilátkově- fenotypové podskupiny s podobným patogenetickým mechanismem. Nejznámější z nich je antisyntetázový syndrom, charakterizovaný myozitidou, protilátkami proti tRNA syntetázám (z nichž nejčastější jsou anti-Jo-1), intersticiálním plicním onemocněním a dalšími extramuskulárními projevy. BAFF (B cell-Activating Factor of the TNF Family) je klíčovým faktorem v modulaci B buněčné homeostázy. Ve vysokých hladinách umožňuje přežití autoreaktivních klonů a účastní se tak v patogeneze autoimunitních onemocnění. Jeho exprese je indukována interferony I. typu (IFN-1). Cílem doktorské práce bylo studium cytokinu BAFF v patogeneze IZM analýzou sérových hladin BAFF, jeho receptorů ve svalech ve vztahu k IFN-1 a exprese mRNA transkripčních variant BAFF genu v periferní krvi. Dalším aspektem byla možná synergie BAFF a visfatinu (PBEF; pre-B cell colony-enhancing factor), který stimuluje časná stadia diferenciace B lymfocytů. Studovali jsme asociace těchto aspektů s autoprotilátkami,...
Stav a řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základních uměleckých školách
Blažíčková, Stanislava ; Trojan, Václav (oponent) ; Koberová, Eva (vedoucí práce)
Závěrečná bakalářská práce se zabývá problematikou řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků na základních uměleckých školách v České republice. V první části stručně popisuje vzdělávání jako celoživotní proces a vysvětluje některé pojmy z oblasti školského managementu. Další část práce se zabývá současným stavem dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků. Podrobněji popisuje dokumenty z oblasti celoživotního vzdělávání a vybírá ty právní předpisy, ve kterých je další vzdělávání pedagogických pracovníků zakotveno. V této části práce jsou popsány instituce, které další vzdělávání zajišťují. Ve třetí části práce přináší výsledky výzkumných sond a vyhodnocení současného stavu a řízení dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v základních uměleckých školách. V závěru práce jsou navržena řešení, která by mohla přispět ke změně řízení dalšího vzdělávání na těchto školách. Práce vychází z odborné literatury a informací z ní získaných, z výzkumných sond a vlastních poznatků a zkušeností autorky. Výsledky lze aplikovat do řídící činnosti vedoucích pracovníků v základních uměleckých školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.