Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komentovaný překlad: Sheldon Cashdan: The Witch Must Die (1999)
Bauerová, Magdaléna ; Kalivodová, Eva (vedoucí práce) ; Tobrmanová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je překlad úryvku z knihy amerického autora Sheldona Cashdana The Witch Must Die vydané roku 1999. Tato kniha se věnuje analýze pohádek z psychologického hlediska. Druhá část práce obsahujue komentář, jenž se zaměřuje na překladatelskou analýzu výchozího textu na základě modelu Christiane Nordové, popis zvolené překladatelské strategie, souhrn hlavních překladatelských problémů a také posuny, k nimž v procesu translace došlo. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Bauerová, Magdalena ; Suša, Oleg, (vedoucí práce)
Komentovaný překlad: Sheldon Cashdan: The Witch Must Die (1999)
Bauerová, Magdaléna ; Kalivodová, Eva (vedoucí práce) ; Tobrmanová, Šárka (oponent)
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části. První část je překlad úryvku z knihy amerického autora Sheldona Cashdana The Witch Must Die vydané roku 1999. Tato kniha se věnuje analýze pohádek z psychologického hlediska. Druhá část práce obsahujue komentář, jenž se zaměřuje na překladatelskou analýzu výchozího textu na základě modelu Christiane Nordové, popis zvolené překladatelské strategie, souhrn hlavních překladatelských problémů a také posuny, k nimž v procesu translace došlo. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Rozvoj čtenářství žáků 1. ročníků prostřednictvím genetické metody
Bauerová, Magdaléna ; Wildová, Radka (vedoucí práce) ; Křivánek, Zdeněk (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zjišťování rozvoje čtenářství žáků v prvním ročníku s využitím genetické metody. Teoretická část pojednává o cílech výuky čtení v první třídě v jednotlivých vzdělávacích programech i v Rámcovém vzdělávacím programu. Dále se zabývám současnými metodami používanými v prvních třídách - podrobněji o genetické metodě. Na základě odborné literatury se věnuji čtenářství a jeho rozvoji. Důležitou součástí je vytažení nejdůležitějších informací o žáku mladšího školního věku. V druhé části se reflektuji výsledky výzkumu, který jsem uskutečnila ve třech základních školách. Rozvoj čtenářství sleduji u genetické skupiny, experimentální skupiny. Následněji porovnávám se skupinou kontrolní, analyticko - syntetickou. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
3 BAUEROVÁ, Martina
2 BAUEROVÁ, Milada
4 BAUEROVÁ, Miroslava
3 BAUEROVÁ, Monika
5 Bauerová, Magdaléna
3 Bauerová, Marie
2 Bauerová, Markéta
1 Bauerová, Marta
3 Bauerová, Martina
2 Bauerová, Michaela
4 Bauerová, Miroslava
3 Bauerová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.