Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spotřeba elektrické energie u zařízení v chytrých domácnostech
Bína, Ondřej ; Pluskal, Jan (oponent) ; Matoušek, Petr (vedoucí práce)
Velké množství výrobců v současné době vyvíjí chytrá úsporná zařízení, která mají být přínosem nejen svými dostupnými nastaveními, ale ve spoustě případů mají i ušetřit domácnosti spotřebu vody, plynu, či elektrická energie. Tato práce se zaměřuje na ověření spotřeby elektrické energie nejčastěji využívaných chytrých zařízení v domácnosti, která si člověk může pořídit. Cílem je měření spotřeby těchto spotřebičů v domácnosti a následná analýza získaných data. V rámci analýzy je klíčovými poznatky porovnání naměřených dat s daty udávanými výrobcem a se spotřebou jejich původní "hloupé" alternativy. Výstupem práce je kromě zmíněné analýzy i doporučení vhodných režimů zařízení pro konkrétní případy užití.
Filmová propaganda a Německo v hitlerovské éře
Bína, Ondřej ; Stracený, Josef (vedoucí práce) ; Hauser, Michael (oponent)
Pro politické manipulátory se stalo filmové médium spojencem, díky němuž mohou účinněji působit na lidstvo. Film se ukazuje jako ideální prostředek nepřímé komunikace. Díky masovosti filmové distribuce, k níž se přidává rychlý technologický vývoj, je možno prostřednictvím filmu vytvářet iluzorní obrazy a světy. Pomocí nich ovlivňovat povědomí diváků o skutečnosti. První polovina 20. století s sebou přinesla v případě nacistického Německa a Sovětského svazu dva typické příklady, jak je možno využít filmový komunikát k podrobení si široké veřejnosti. Prvnímu příkladu se věnovala tato práce. Jejím smyslem bylo poukázat na propojení mezi filmovými prostředky, propagandou a politickými dějinami. Dokumentovat jej na příkladu kinematografie Třetí říše. Zároveň poskytnout učitelům středních škol informační základ k uchopení tohoto tématu a jeho následné využití ve výuce. Potencionál, který má poltickou strukturou kontrolovaná kinematografie je obrovský, jeho oslabení je možné i tím, že divák se bude stávat bedlivějším "čtenářem" filmových sdělení a naučí se vnímat filmovou zábavu v širších kontextech. Jedna z cest k tomuto stavu vede přes sbližování s problematikou filmové propagandy během výuky humanitních předmětů, jakými jsou základy společenských věd, dějepis a český jazyk. Z hlediska dalšího uchopení této...
Filmová propaganda a Německo v hitlerovské éře
Bína, Ondřej ; Hauser, Michael (oponent) ; Stracený, Josef (vedoucí práce)
Pro politické manipulátory se stalo filmové médium spojencem, díky němuž mohou účinněji působit na lidstvo. Film se ukazuje jako ideální prostředek nepřímé komunikace. Díky masovosti filmové distribuce, k níž se přidává rychlý technologický vývoj, je možno prostřednictvím filmu vytvářet iluzorní obrazy a světy. Pomocí nich ovlivňovat povědomí diváků o skutečnosti. První polovina 20. století s sebou přinesla v případě nacistického Německa a Sovětského svazu dva typické příklady, jak je možno využít filmový komunikát k podrobení si široké veřejnosti. Prvnímu příkladu se věnovala tato práce. Jejím smyslem bylo poukázat na propojení mezi filmovými prostředky, propagandou a politickými dějinami. Dokumentovat jej na příkladu kinematografie Třetí říše. Zároveň poskytnout učitelům středních škol informační základ k uchopení tohoto tématu a jeho následné využití ve výuce. Potencionál, který má poltickou strukturou kontrolovaná kinematografie je obrovský, jeho oslabení je možné i tím, že divák se bude stávat bedlivějším "čtenářem" filmových sdělení a naučí se vnímat filmovou zábavu v širších kontextech. Jedna z cest k tomuto stavu vede přes sbližování s problematikou filmové propagandy během výuky humanitních předmětů, jakými jsou základy společenských věd, dějepis a český jazyk. Z hlediska dalšího uchopení této...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.