Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Univerzální oděv a jeho využití v muzejní edukaci
Švejdová, Kateřina ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci navazující na práci bakalářskou se zaměřuji na univerzální formy oděvu. V teoretické části zkoumám společné znaky oděvů v proměnlivých kulturně- historických kontextech. Zaměřuji se na všeobecné aspekty odívání. Hledám souvislosti mezi funkcemi a formami oděvu. Sleduji vlivy historických stylů v tvorbě současných oděvních návrhářů, hledám univerzální rysy oděvu v dnešní módě. Pozoruji zájem dětí, učitelů i publikací o textilní tvorbu. Ve výtvarné části se zabývám sérií návrhů na univerzální variabilní oděv. Z jednoho střihu vzniká aranžováním pomocí patentů více modelů. Varianty výsledných modelů dokumentuji a kriticky reflektuji. V didaktické části navrhuji edukační program k vybrané oděvní expozici. Součástí programu jsou pracovní listy a možnost využití univerzálního oděvu jako didaktické pomůcky. Program ověřuji v praxi, dokumentuji a vyhodnocuji.
Univerzální oděv a jeho využití v muzejní edukaci
Švejdová, Kateřina ; Fulková, Marie (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci navazující na práci bakalářskou se zaměřuji na univerzální formy oděvu. V teoretické části zkoumám společné znaky oděvů v proměnlivých kulturně- historických kontextech. Zaměřuji se na všeobecné aspekty odívání. Hledám souvislosti mezi funkcemi a formami oděvu. Sleduji vlivy historických stylů v tvorbě současných oděvních návrhářů, hledám univerzální rysy oděvu v dnešní módě. Pozoruji zájem dětí, učitelů i publikací o textilní tvorbu. Ve výtvarné části se zabývám sérií návrhů na univerzální variabilní oděv. Z jednoho střihu vzniká aranžováním pomocí patentů více modelů. Varianty výsledných modelů dokumentuji a kriticky reflektuji. V didaktické části navrhuji edukační program k vybrané oděvní expozici. Součástí programu jsou pracovní listy a možnost využití univerzálního oděvu jako didaktické pomůcky. Program ověřuji v praxi, dokumentuji a vyhodnocuji.
Individuální a skupinová integrace žáků s mentálním postižením v rámci plnění povinné školní docházky
ŠVEJDOVÁ, Kateřina
Problematika individuální a skupinové integrace žáků s mentálním postižením v rámci plnění povinné školní docházky je velmi často diskutovaným tématem.Nově přijatá školská legislativa nabízí žákům s mentálním postižením vzdělávání v hlavním vzdělávacím proudu v běžných třídách či speciálních třídách základních škol.V diplomové práci jsem se zaměřila na průzkum plnění základních podmínek integrace a problémů se kterými se potýkají rodiče a pedagogové při integraci žáků s mentálním postižením do základních škol. Výzkumný soubor tvořili pracovníci SPC pro mentálně postižené, pedagogové vzdělávající integrované žáky a rodiče těchto žáků. K dosažení cíle práce byly použity tyto metody a techniky sběru dat: řízené rozhovory, dotazníky a jako doplňková metoda 2 kazuistiky. Práce by mohla býti inspirací pro rodiče žáků s mentálním postižením, běžné pedagogy, speciální pedagogy a orgány státní správy.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠVEJDOVÁ, Karolína
5 ŠVEJDOVÁ, Kateřina
5 ŠVEJDOVÁ, Klára
2 ŠVEJDOVÁ, Kristýna
2 Švejdová, Karolína
5 Švejdová, Klára
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.