Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování záporných postav v televizních pořadech pro děti
Švarcová, Alžběta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Předložená práce vychází z úvahy o tom, že jedním z významných nástrojů socializace jsou i masová média. Ta jsou již od útlého věku zdrojem informací o světě, představují modely společensky přijatelného chování a zobrazují ve společnosti platné hodnoty a normy. V návaznosti na dvojznačný charakter socializace, který na jednu stranu umožňuje jedinci začlenit se plnohodnotně do společnosti, na stranu druhou však reprodukuje i stávající nerovnosti, se autorka ptá po tom, jakým způsobem jsou v televizních seriálech pro děti zobrazovány záporné postavy, tedy ty, které běžné normy porušují. V teoretické části práce autorka vychází především ze sociologických úvah o povaze moderní společnosti, charakteru socializace a společenských norem. V kapitolách týkajících se socializačního potenciálu médií čerpá v prvé řadě z teorie vzorů vycházející z obecnější teorie sociálního učení. V empirické části se autorka prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy pokouší popsat, jakým způsobem jsou zobrazovány záporné postavy v televizních seriálech pro děti, a mimo jiné v ní dokazuje, že svět dětských seriálů má přísně dichotomický a vylučující charakter. Jedním z výstupů práce je i typologie záporných postav objevujících se v dětských televizních seriálech.
Zobrazování norem a sankcí v pořadu Kostičky
Švarcová, Alžběta ; Trampota, Tomáš (vedoucí práce) ; NÁHRADNÍ, OPONENT (oponent)
Práce si v teoretické části pokládá otázku, jakou roli hrají masová média v procesu socializace, konkrétně socializace dětí. Následující empirická část se snaží odpovědět na to, jakým způsobem jsou v pořadu pro děti Kostičky zobrazovány normy a sankce, a to prostřednictvím metody kvalitativní obsahové analýzy.
Zobrazování záporných postav v televizních pořadech pro děti
Švarcová, Alžběta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Wolák, Radim (oponent)
Předložená práce vychází z úvahy o tom, že jedním z významných nástrojů socializace jsou i masová média. Ta jsou již od útlého věku zdrojem informací o světě, představují modely společensky přijatelného chování a zobrazují ve společnosti platné hodnoty a normy. V návaznosti na dvojznačný charakter socializace, který na jednu stranu umožňuje jedinci začlenit se plnohodnotně do společnosti, na stranu druhou však reprodukuje i stávající nerovnosti, se autorka ptá po tom, jakým způsobem jsou v televizních seriálech pro děti zobrazovány záporné postavy, tedy ty, které běžné normy porušují. V teoretické části práce autorka vychází především ze sociologických úvah o povaze moderní společnosti, charakteru socializace a společenských norem. V kapitolách týkajících se socializačního potenciálu médií čerpá v prvé řadě z teorie vzorů vycházející z obecnější teorie sociálního učení. V empirické části se autorka prostřednictvím kvalitativní obsahové analýzy pokouší popsat, jakým způsobem jsou zobrazovány záporné postavy v televizních seriálech pro děti, a mimo jiné v ní dokazuje, že svět dětských seriálů má přísně dichotomický a vylučující charakter. Jedním z výstupů práce je i typologie záporných postav objevujících se v dětských televizních seriálech.
Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza
Švarcová, Alžbeta ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza "nahlíží na danou tematiku ze dvou pohledů, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tyto dvě disciplíny zvyknou často splývat. Proto se v první, teoretické, části práce budeme zaměřovat na zasazení potřebných pojmů do teoretického kontextu a určíme si tak tenkou hranici mezi politickým a klasickým marketingem. Objasníme si pojmy, které využijeme v praktické části práce. Druhá, praktická část se zaměřuje už na specifickou aplikaci jednotlivých marketingových strategií na kampaň JUDr. Kateřiny Macháčková. V závěru shrnuje nabyté poznatky a navrhuji doporučení dalších možných způsobů marketingové komunikace.

Viz též: podobná jména autorů
3 ŠVARCOVÁ, Aneta
2 ŠVARCOVÁ, Anna
1 Švarcová, Alena
1 Švarcová, Alice
4 Švarcová, Alžbeta
3 Švarcová, Andrea
3 Švarcová, Aneta
1 Švarcová, Anežka
2 Švarcová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.