Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba komunikace přes rozhraní OPC UA mezi PC a PLC Siemens SIMATIC S7-1200
Štěrbová, Nina ; Cejpek, Zdeněk (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá datovou výměnou mezi PC a PLC prostřednictvím moderního komunikačního rozhraní OPC UA. Je uvažována konfigurace serveru na straně PLC a klientská aplikace pro PC včetně popisu tvorby. Důraz je kladen zejména na edukační přínos, proto jsou vytvořené aplikace spíše jednoduššího charakteru. Práce je dále doplněna o stručné shrnutí poznatků v oblasti průmyslové komunikace, OPC UA protokolu a TIA Portal pro snazší pochopení dané problematiky.
Tvorba komunikace přes rozhraní OPC UA mezi PC a PLC Siemens SIMATIC S7-1200
Štěrbová, Nina ; Cejpek, Zdeněk (oponent) ; Lang, Stanislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá datovou výměnou mezi PC a PLC prostřednictvím moderního komunikačního rozhraní OPC UA. Je uvažována konfigurace serveru na straně PLC a klientská aplikace pro PC včetně popisu tvorby. Důraz je kladen zejména na edukační přínos, proto jsou vytvořené aplikace spíše jednoduššího charakteru. Práce je dále doplněna o stručné shrnutí poznatků v oblasti průmyslové komunikace, OPC UA protokolu a TIA Portal pro snazší pochopení dané problematiky.
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení se zaměřením na začínající učitele
Štěrbová, Nina ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Práce "Sociální dovednosti učitelů a možnosti jejich rozvíjení, se zaměřením na začínající učitele" se zabývá možností využití videotréninku interakcí k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů. Teoretická část práce uvádí analýzu dnešního stavu pre- a postgraduálního vzdělávání, zaměřuje se na osobnost a sociální dovednosti učitelů, především na dovednosti komunikační. Praktická část zkoumá, zda dochází k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů při užití metody videotrénink interakcí, která je k tomuto účelu upravena. Data získaná pozorováním 23 učitelů jsou analyzována pomocí programu V.I.P. Výsledkem je poznatek, že metoda videotrénink interakcí se významně podílí na celkovém rozvíjení sociálních dovedností učitele. Pozitivní vliv má videotrénink interakcí na aktivaci studentů, zejména na souhlasný příjem studentů učitelem a na parafrázování výroků studentů
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení se zaměřením na začínající učitele
Štěrbová, Nina ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Mertin, Václav (oponent)
Práce "Sociální dovednosti učitelů a možnosti jejich rozvíjení, se zaměřením na začínající učitele" se zabývá možností využití videotréninku interakcí k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů. Teoretická část práce uvádí analýzu dnešního stavu pre- a postgraduálního vzdělávání, zaměřuje se na osobnost a sociální dovednosti učitelů, především na dovednosti komunikační. Praktická část zkoumá, zda dochází k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů při užití metody videotrénink interakcí, která je k tomuto účelu upravena. Data získaná pozorováním 23 učitelů jsou analyzována pomocí programu V.I.P. Výsledkem je poznatek, že metoda videotrénink interakcí se významně podílí na celkovém rozvíjení sociálních dovedností učitele. Pozitivní vliv má videotrénink interakcí na aktivaci studentů, zejména na souhlasný příjem studentů učitelem a na parafrázování výroků studentů
Sociální dovednosti učitele a možnosti jejich rozvíjení
Štěrbová, Nina ; Šírová, Eva (vedoucí práce) ; Štětovská, Iva (oponent)
Práce "Sociální dovednosti učitelů a možnosti jejich rozvíjení, se zaměřením na začínající učitele" se zabývá možností využití videotréninku interakcí k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů. Teoretická část práce uvádí analýzu dnešního stavu pre- a postgraduálního vzdělávání, zaměřuje se na osobnost a sociální dovednosti učitelů, především na dovednosti komunikační. Praktická část zkoumá, zda dochází k rozvoji sociálních dovedností začínajících učitelů při užití metody videotrénink interakcí, která je k tomuto účelu upravena. Data získaná pozorováním 14 učitelů jsou analyzována pomocí programu Interakt. Výsledkem je poznatek, že metoda videotrénink interakcí se významně podílí na celkovém rozvíjení sociálních dovedností učitele. Pozitivní vliv má videotrénink interakcí zejména na věnování pozornosti učitele studentům a na parafrázování výroků studentů.

Viz též: podobná jména autorů
4 Štěrbová, Nikol
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.