Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza typologických specifik adaptačních kurzů
Štěpánová, Berta ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Prace pojednava o vyjezdnch (adaptacnch) soustredžnch. Jedna se o rozsrenou formu rozvoje osobnosti zaku a studentu. V predvyzkumu bylo z"zeno pojmove pole, vytvorena pracovn typologie a definovana krite ria džlen. V teoreticke casti byly nalezeny souvislosti s evropskym pojetm vzdžlavana jeho odrazem v ceskych kurikularnch dokumentech. Vyse zmnžna fakta jsou teoretickym vychodiskem prace, spolecnž s pojednanm o osobnostn a socialn vychovž a vyjezdnch (adaptacnch) kurzech jej tvor i strucne nastnžnprvkuskupinove dynamiky. V predvyzkumu zjistžne promžnne , didakticke kategorie (v souvislosti s tzv. syste movych pojet vychovy), byly rozpracovany v posledn kapitole teoreticke casti. Dale s nimi bylo pracovano v casti empiricke , kde byly pouzity pro tvorbu ovžrovacho nastroje pracovn typologie vyjezdnch (adaptacnch) kurzu.
Adaptace pracovníků v malé organizaci
Štěpánová, Berta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou adaptačního procesu v malé organizaci. Pojednává o zařazení procesu adaptace do kontextu personálních činností. Jsou vymezeny jednotlivé oblasti adaptace - pracovní adaptace, sociální adaptace a adaptace na kulturu organizace. Analyzovány jsou cíle adaptačního procesu, faktory ovlivňující průběh adaptace v organizaci a plánování a řízení adaptace. Popsán je průběh adaptace a prvky a nástroje využívané v tvorbě adaptačního procesu. Součástí práce je šetření zabývající se analýzou procesu adaptace v malých organizacích a popsání zjištěných specifik.
Adaptace pracovníků v malé organizaci
Štěpánová, Berta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Eger, Ludvík (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou adaptačního procesu v malé organizaci. Pojednává o zařazení procesu adaptace do kontextu personálních činností. Jsou vymezeny jednotlivé oblasti adaptace - pracovní adaptace, sociální adaptace a adaptace na kulturu organizace. Analyzovány jsou cíle adaptačního procesu, faktory ovlivňující průběh adaptace v organizaci a plánování a řízení adaptace. Popsán je průběh adaptace a prvky a nástroje využívané v tvorbě adaptačního procesu. Součástí práce je šetření zabývající se analýzou procesu adaptace v malých organizacích a popsání zjištěných specifik.
Analýza typologických specifik adaptačních kurzů
Štěpánová, Berta ; Valenta, Josef (vedoucí práce) ; Krykorková, Hana (oponent)
Prace pojednava o vyjezdnch (adaptacnch) soustredžnch. Jedna se o rozsrenou formu rozvoje osobnosti zaku a studentu. V predvyzkumu bylo z"zeno pojmove pole, vytvorena pracovn typologie a definovana krite ria džlen. V teoreticke casti byly nalezeny souvislosti s evropskym pojetm vzdžlavana jeho odrazem v ceskych kurikularnch dokumentech. Vyse zmnžna fakta jsou teoretickym vychodiskem prace, spolecnž s pojednanm o osobnostn a socialn vychovž a vyjezdnch (adaptacnch) kurzech jej tvor i strucne nastnžnprvkuskupinove dynamiky. V predvyzkumu zjistžne promžnne , didakticke kategorie (v souvislosti s tzv. syste movych pojet vychovy), byly rozpracovany v posledn kapitole teoreticke casti. Dale s nimi bylo pracovano v casti empiricke , kde byly pouzity pro tvorbu ovžrovacho nastroje pracovn typologie vyjezdnch (adaptacnch) kurzu.
Osobnostní a sociální rozvoj učitele na gymnáziu
Štěpánová, Berta ; Štěpánek, Zdeněk (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Predkla dana pra ce se ve trech kapitola ch snazi pojmout co nejsirsi spektrum podminek, informaci a uhl pohledu, ktere je nezbytne bra t v uvahu v nastavova ni dalsiho vzdžla va ni uc itel v oblasti osobnostniho a socia lniho rozvoje. Jedna se o celozivotni proces zdokonalova ni, ktery ovlivni dalsi uc itelovo psobeni na za ky i jeho vlastni zivot. Tato pra ce zkouma legislativni zazemi v mezina rodni dimenzi a v ceske m kontextu. V teoreticke ca sti vysvžtluje pojmy, ktere se nejcastžji v te to te matice objevuji a klade si za cil obecne kompetence rozklicovat do dilcich mžritelnych dovednosti. Pra ce si neklade za cil dane proble my resit, jedna se o nastinžni cele vyse jmenovane te matiky. Vžtsina informaci byla cerpa na z relevantni pedagogicke literatury a za kon. Aktua lni te mata a na zory byly prevzaty z internetovych diskuzi. V za vžru kazde kapitoly se autorka snazi o shrnuti podklad zjistžnych z literatury a vyjadruje svj vlastni na zor.

Viz též: podobná jména autorů
4 Štěpánová, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.