Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metoda CLIL a její praktické využití v hodinách HV na 2. stupni ZŠ
Šmídová, Květa ; Dvořáková, Jiřina (vedoucí práce) ; Selčanová, Zuzana (oponent)
Diplomová práce má za cíl představit a aplikovat metodu CLIL (obsahově a jazykově integrované vyučování), která je v současné době považována za vhodný prostředek ke zlepšování kvality vyučování. Metoda je v případě této práce založena na integraci anglického jazyka do výuky hudební výchovy. V teoretické části se zaměří na charakteristiku metody, historii, didaktické aspekty, cíle, nutné kompetence učitele a zásady plánování a realizace metody. Závěr teoretické části je věnován konkrétním možnostem aplikace metody v různých oblastech předmětu hudební výchova. Praktická část představuje vytvoření několika pracovních listů, které jsou reálně použitelné v hodinách hudební výchovy na 2. stupni ZŠ. Pracovní listy jsou doplněny metodickým komentářem, ve kterém je navržena výuková hodina. KLÍČOVÁ SLOVA obsahově a jazykově integrované vyučování, hudební výchova, inovativní metoda, implementace, didaktické aspekty

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠMÍDOVÁ, Kamila
16 ŠMÍDOVÁ, Kateřina
6 ŠMÍDOVÁ, Kristýna
4 Šmidová, Kamila
4 Šmídová, Kamila
2 Šmídová, Karolína
16 Šmídová, Kateřina
6 Šmídová, Klára
4 Šmídová, Kristina
6 Šmídová, Kristýna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.