Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Demokratická architektura – Ostrava
Šimková, Eliška ; Magnusek, Petr (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Demokracie je způsob žití beze strachu o budoucnost. Je to možnost volby, ale i změny názoru. Je to svoboda. Je to možnost vzájemně si pomoci. Bakalářská práce se zabývá tématem demokratické architektury a koncepcí bydlení na celý život. Projekt dotváří proluku v Ostravě na ulici Masná naproti bývalým jatkám, dnes nové Galerii Plato. Zadaná proluka se nachází v dnes nepříliš atraktivní oblasti, která má ale do budoucna velký potenciál, kterého je nutné využít. Práce reaguje na aktuální situaci nedostupnosti nemovitostí a tím hledá adekvátní řešení tohoto problému. Nachází ho v protislužbách vlastníka bytu, který může část svého majetku pronajmout a tím si dopomoct ke dřívějšímu splacení hypotéky, nebo nájemci, který má v dnešní době problém najít vhodný podnájem.
Demokratická architektura – Ostrava
Šimková, Eliška ; Magnusek, Petr (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Demokracie je způsob žití beze strachu o budoucnost. Je to možnost volby, ale i změny názoru. Je to svoboda. Je to možnost vzájemně si pomoci. Bakalářská práce se zabývá tématem demokratické architektury a koncepcí bydlení na celý život. Projekt dotváří proluku v Ostravě na ulici Masná naproti bývalým jatkám, dnes nové Galerii Plato. Zadaná proluka se nachází v dnes nepříliš atraktivní oblasti, která má ale do budoucna velký potenciál, kterého je nutné využít. Práce reaguje na aktuální situaci nedostupnosti nemovitostí a tím hledá adekvátní řešení tohoto problému. Nachází ho v protislužbách vlastníka bytu, který může část svého majetku pronajmout a tím si dopomoct ke dřívějšímu splacení hypotéky, nebo nájemci, který má v dnešní době problém najít vhodný podnájem.
Úloha asistenta pedagoga při podpoře žáků s překážkami v učení
Šimková, Eliška ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat úlohu asistenta pedagoga při podpoře žáků s překážkami v učení na prvním stupni základní školy. V teoretické části se zaměřuji na legislativní ukotvení pozice asistenta pedagoga, na stanovení povinností a náplni práce, na finanční stránku problematiky, na metodickou podporu, která je asistentům poskytována ať už od vedení škol nebo od patřičných organizací, na podporu učitelů a zjištěné výhody, které role asistenta pedagoga přináší. Vše stavím do kontrastu se školským systémem ve Velké Británii, konkrétně jak pojímají pozici asistenta pedagoga tamní orgány. Empirická část zkoumá spolupráci asistenta pedagoga a učitele za použití metod hloubkového rozhovoru s asistenty a pozorování jejich práce ve výuce. Výsledkem práce je přinesení důkazů o důležitosti práce asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu a jeho pomoci a podpoře učitele. KLÍČOVÁ SLOVA Asistent pedagoga, učitel, spolupráce, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, podmínky pro asistenta pedagoga v ČR a Velké Británii

Viz též: podobná jména autorů
4 ŠIMKOVÁ, Eliška
6 Šimková, Eva
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.