Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Diagnostika a rozvoj dětského porozumění tržnímu mechanismu u žáků 1. stupně ZŠ
Šimíková, Alexandra ; Dvořáková, Michaela (vedoucí práce) ; Tichá, Milena (oponent)
Cílem diplomové práce je sledování konceptuální změny u žáků 1. stupně základní školy v porozumění tržnímu mechanismu. Na základě práce s modelovými situacemi bude provedena diagnostika žákovských porozumění, na kterou naváže didaktický postup vedoucí ke změně chybných a neúplných představ o fungování trhu. Na základě ověřování didaktického postupu budou prezentována doporučení pro výuku tématu na 1. stupni. KÍČOVÁ SLOVA teorie konceptuální změny, doménově obecná teorie učení, doménově specifická teorie učení, konstruktivismus, kvalitativní pedagogický výzkum

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.