Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management základních škol při přechodu žáků na víceletá gymnázia
Ševčíková, Eva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Báča, Milan (oponent)
V úvodní části závěrečné bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska, o která se může opřít management školy při snaze ovlivnit rozhodovací proces žáků a jejich zákonných zástupců, zda přestoupit na víceleté gymnázium, nebo zda jejich vzdělávací dráha bude pokračovat na stávající základní škole. Výzkumná část se zabývá zjištěním motivů zvažovaného odchodu žáků na víceletá gymnázia, resp. důvodů, na základě kterých žáci zůstávají na základních školách. Přináší doporučení pro management školy, jak ovlivňovat toto rozhodování.
Vliv ředitelů škol na vzdělávání a profesní rozvoj pedagogických pracovníků
Ševčíková, Eva ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Práce je zaměřena na personální management ve školství a okolnosti, které s ním souvisí, resp. na jednu ze základních personálních činností - vzdělávání a rozvoj pracovníků. Personální rozvoj pracovníků, tzn. jejich další vzdělávání, by mělo být celoživotní. Předpokladem práce je, že důležitou roli v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků hraje top management školy. Práce zjišťuje, zda tomu tak skutečně je, zda pedagogové vnímají ředitele školy jako klíčovou postavu, která ovlivňuje jejich profesní rozvoj a růst. Data jsou zpracována pomocí kombinace kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (řízené rozhovory) výzkumu. Analýza výzkumu ukazuje, že na zvolených základních školách vnímají pedagogové své ředitele většinou jako dostatečně kompetentní a vhodně motivující činitele na jejich cestě za profesním rozvojem. Pedagogové mají přehled o různých formách dalšího vzdělávání, rozdíl je však v jejich přístupu k jeho využívání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Management základních škol při přechodu žáků na víceletá gymnázia
Ševčíková, Eva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Resumé: V úvodní části závěrečné bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska, o která se může opřít management školy při snaze ovlivnit rozhodovací proces žáků a jejich zákonných zástupců, zda přestoupit na víceleté gymnázium, nebo zda jejich vzdělávací dráha bude pokračovat na stávající základní škole. Výzkumná část se zabývá zjištěním motivů zvažovaného odchodu žáků na víceletá gymnázia, resp. důvodů, na základě kterých žáci zůstávají na základních školách. Přináší doporučení pro management školy, jak ovlivňovat toto rozhodování.
Management základních škol při přechodu žáků na víceletá gymnázia
Ševčíková, Eva ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Báča, Milan (oponent)
V úvodní části závěrečné bakalářské práce jsou popsána teoretická východiska, o která se může opřít management školy při snaze ovlivnit rozhodovací proces žáků a jejich zákonných zástupců, zda přestoupit na víceleté gymnázium, nebo zda jejich vzdělávací dráha bude pokračovat na stávající základní škole. Výzkumná část se zabývá zjištěním motivů zvažovaného odchodu žáků na víceletá gymnázia, resp. důvodů, na základě kterých žáci zůstávají na základních školách. Přináší doporučení pro management školy, jak ovlivňovat toto rozhodování.

Viz též: podobná jména autorů
2 ŠEVČÍKOVÁ, Edita
2 Ševčíková, Edita
1 Ševčíková, Eliška
1 Ševčíková, Ellen
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.