Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Porovnání výnosů z maloobchodní obratové daně a výnosů z DPH ve vybraných státech
Šedivá, Veronika ; Zídková, Hana (vedoucí práce) ; Kouba, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce zkoumá výnosy z DPH v EU a maloobchodní obratové daně v USA (taktéž daň z prodeje). Čtenář v práci nalezne analýzu režimu přenesené daňové povinnosti, jeho vliv na inkaso DPH v ČR, analýzu maloobchodní obratové daně a následnou komparaci těchto dvou daňových systémů. Ze srovnání vyplývá, že administrativní zatížení daňových subjektů je ve zkoumaných daňových systémech srovnatelné. Práce dochází k závěru, že výnos z DPH vůči HDP je v EU výrazně vyšší než daňový výnos v USA. Na druhé straně výnos z DPH ve vybraných státech EU vůči celkovým daňovým příjmům je nižší než výnos z daně z prodeje na státní úrovni v USA vůči celkovým daňovým příjmům. Na tuto skutečnost má vliv zejména rozdílná struktura daňových příjmů státních rozpočtů v EU, na rozdíl od USA, kde daň z příjmů téměř neplyne do státních rozpočtů.
Lidé v ČR jsou stále méně vzdělaní
Šedivá, Veronika ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci se pokusím objasnit jak úspěšně připravují předem vybrané vysoké školy své absolventy na budoucí život. Zaměřím se na kvalitu výuky a následné uplatnění na trhu práce. Za cíl jsem si určila zjistit cenu práce na trhu práce pro jednotlivé absolventy po ukončení studia na vysokých školách. Jestli je mezi absolventy nějaký znatelný rozdíl ve vzdělání. Dílčí struktura: 1) přijímací řízení, závěrečné řízení, rozsah výuky, literatura 2) vědecký výstup: publikační činnost, granty, tvůrčí činnost studentů 3) úspěšnost dokončování, pouze u prezenční formy studia, sociální a životní podmínky studentů 4) struktura studentů, soukromé školy, veřejné školy, maturitní vysvědčení. Pro svoje zkoumání jsem si vybrala dvě veřejné vysoké školy: Vysoká škola ekonomická v Praze, Vysoká škola zemědělská v Praze. Mezi soukromými školami mám na výběr ze tří adeptů: Bankovní institut vysoká škola, a.s., Vysoká škola ekonomie a managementu, Vysoká škola finanční a správní, o.p.s. Za metody práce jsem si zvolila: dotazníky přes ICQ na absolventy (vzorek 20 absolventů), místní šetření, osobní konzultace s vysokými školami. Mnozí jsou přesvědčeni o tom, že vysoké soukromé školy opravdu snižují prestiž vysokých škol. Pokusím se objasnit co je na této myšlence pravdivé.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.