Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Očekávání pedagogů od školních psychologů
ŠVAJGROVÁ, Lenka
Cílem mé bakalářské práce je popsat, jaká očekávání mají pedagogové od školních psychologů. Teoretické koncepty nastiňují problematiku školní psychologie a vztahové sítě školního psychologa. Tyto poznatky jsou východiskem pro výzkumnou sondu, která se zabývá tím, jak vnímají pedagogové spolupráci se školními psychology. Odpověď byla hledána pomocí kvalitativní výzkumné strategie. Celkově lze o očekávání pedagogů od školních psychologů říci, že jsou vysoká a kladou v nich důraz na osobní i profesní stránku školních psychologů. Očekávání pedagogů bývají mnohdy nejasná a to může způsobovat vzájemné neshody se školními psychology. I za těchto podmínek pedagogové práci a pomoc školních psychologů oceňují, a zvláště v dobách inkluze, ji potřebují.
Postoje sociálních pracovníků k supervizi
ŠVAJGROVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá postoji sociálních pracovníků k supervizi ve vybrané organizaci sociálních služeb. Teoretické koncepty nastiňují problematiku pomáhajících profesí, supervize pomáhajících pracovníků a postojů jako činitelů pro rozličné přijetí supervize. Následkem konceptualizace teoretických východisek vyvstaly otázky, které byly zformulovány do tří dílčích výzkumných bloků respektující tři úrovně, na kterých se postoje jedinců projevují. Jde o složku kognitivní, emocionální a behaviorální. Výzkumnou otázkou bylo, jaké jsou postoje sociálních pracovníků k supervizi ve vybrané organizaci sociálních služeb. Odpověď byla hledána pomocí kvalitativní výzkumné strategie.
Profil pedagoga volného času
ŠVAJGROVÁ, Lenka
Cílem mé bakalářské práce je popsat osobnostní a profesní předpoklady pro pedagogickou profesi se zaměřením na oblast volného času. V jednotlivých kapitolách představuji základní terminologii, osobnostní stránku a profesní stránku pedagoga volného času, legislativní pojetí pedagoga volného času, pedagogiku volného času jako pomáhajícího profesi včetně její profesionalizace a následné profesní uplatnění pedagoga volného času. Získané poznatky shrnuji v závěru práce a profiluji osobnost pedagoga volného času s apelem na otevřenost problematiky pro další bádání.
PROFESNÍ DOVEDNOSTI SUPERVIZORA
ŠVAJGROVÁ, Lenka
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat profesní dovednosti, které jsou nezbytné pro výkon profese supervizora. Ve své práci se zabývám vstupními požadavky a profesními dovednostmi supervizora v podmínkách České republiky. V rámci vstupních předpokladů jsem se zaměřila na zkoumání vlastních motivů supervizora a jeho schopností komunikace, které považuji za klíčové předpoklady před volbou této profese. Dále se věnuji dovednostem, které jsou potřebné pro vedení supervize. Mezi ně především řadím vybudování vztahu se supervidovanými, schopnost uzavření supervizního kontraktu a vedení supervizního procesu. Tyto získané poznatky dále porovnávám s požadavky konkrétního vzdělávacího kurzu. Po uvedení získaných poznatků do souvislosti s požadavky kurzu se mi prokázalo, že se ve větší míře shodují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.