Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy a opatření pro řízení zásob ve vybrané obchodní korporaci
Štěpánová, Adéla ; Maršálek, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vybranými aspekty řízení zásob. Zaměřuje se na analýzu současného stavu řízení zásob ve vybrané společnosti a výpočet optimalizace dodávek zásob. Na základě analýzy navrhuje doporučení, která povedou ke zlepšení řízení zásob ve společnosti a tím i ke snížení nákladů na zásoby.
Tvorba v oceli u vybraných českých a britských umělců od roku 1990 do současnosti
Štěpánová, Adéla ; Klimešová, Marie (vedoucí práce) ; Štefková, Zuzana (oponent)
Čisté lesklé povrchy, které ocel umožňuje, můžou být využívány k vytváření umění. Nemusí se jednat nutně o samostatné sochy, ale například i o experimentální metalurgickou malbu ohněm na ocelové plochy. Bakalářská práce seznamuje s nerezovými objekty předních britských sochařů, kterými jsou Anthony Caro, Tony Cragg nebo Anish Kapoor. Ani u nás v České republice není práce s touto slitinou opomíjená. Práce se zaměřuje na rozměrné sochy Aleše Veselého, ocel v kombinaci se sklem v tvorbě Mariana Karla a nerezové sochy Michala Gabriela. Řeč se poté obrací ke kovovým obrazům Ladislava Vlny, které vytváří ohříváním ocelových desek. Zajímá mě vztah mezi českými a zahraničními umělci pracujícími s touto slitinou. Kladu si otázku, zda je možné tvořit kvalitní umění z tohoto kovu, který je nejčastěji využíván při průmyslové výrobě. Klíčová slova ocel, nerez, plastiky, sochy, metalurgická malba, Anthony Caro, Anish Kapoor, Tony Cragg, Michal Gabriel, Marian Karel, Aleš Veselý, Ladislav Vlna
Učebnice francouzštiny používané na českých školách v letech 1948 - 1989
ŠTĚPÁNOVÁ, Adéla
Předmětem diplomové práce jsou učebnice francouzského jazyka, které byly používány na českých středních školách v letech 1948-1989. Teoretická část se sestává z popisu výukového prostředí, jenž zahrnuje vývoj československé školské soustavy, zejména s ohledem na vývoj gymnázií, na kterých se francouzština ve zkoumaném období vyučovala. Teoretická část se dále zabývá teorií učebnic a vybranými metodickými koncepcemi ve výuce cizích jazyků. Praktická část obsahuje analýzu pěti vybraných učebnic francouzštiny určených pro první ročník středních škol. Výběr učebnic byl proveden v návaznosti na důležité školské reformy, které měnily podobu školské soustavy.
The Problem of Slavery and Race in The Adventures of Huckleberry Finn
ŠTĚPÁNOVÁ, Adéla
Tato práce zkoumá vyobrazení rasových problémů a otroctví v knize Marka Twaina Dobrodružství Huckleberryho Finna. Zobrazuje ambivalentní postoj Hucka, který je formován výchovou a obecnými názory tehdejší společnosti, k otázce otroctví. Zachycuje Huckovo postupné osvobození se od rasových předsudků. Důležitou součástí práce je také analýza Jima jako literární postavy. V této části je Jim představen jako komplexní postava, nikoliv jako karikatura minstrelské tradice, jak ho někteří kritikové označují.

Viz též: podobná jména autorů
2 Stepanova, Arina
1 ŠTĚPÁNOVÁ, Alena
5 Štěpánová, Adéla
1 Štěpánová, Alice
1 Štěpánová, Andrea
4 Štěpánová, Aneta
8 Štěpánová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.