Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Narušená komunikační schopnost ve vztahu ke školní zralosti a přípravě dítěte do 1. třídy
Šrámková, Alexandra ; Komorná, Marie (vedoucí práce) ; Kotvová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou narušené komunikační schopnosti ve vztahu ke školní zralosti a přípravě dítěte do 1. třídy. Teoretická část je věnována teoretickému vymezení problematiky školní zralosti a připravenosti s důrazem na komunikační schopnosti a vliv narušené komunikační schopnosti na vzdělávání na 1. stupni. Dále se zaměřuje na možnosti rozvoje komunikačních schopností dítěte před vstupem do 1. třídy. Jedna kapitola je zaměřena na stimulační program Trénink jazykových schopností podle Elkonina. Praktická část diplomové práce je realizována kvalitativní metodou šetření prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů s klinickým logopedem, speciálním pedagogem - logopedem a logopedickým asistentem. V praktické části se zjišťuje, jaké jsou možnosti rozvoje dítěte s narušenou komunikační schopností a přínos programu Trénink jazykových schopností podle Elkonina na narušenou komunikační schopnost v rámci přípravy k zahájení povinné školní docházky. Klíčová slova školní zralost, školní připravenost, odklad povinné školní docházky, narušená komunikační schopnost, logopedická intervence, Trénink jazykových schopností podle Elkonina.
Využití artefiletiky u dětí se sluchovým postižením
ŠRÁMKOVÁ, Alexandra
Bakalářská práce se zabývá tematikou dětí předškolního věku se sluchovým postižením a jejich rozvojem komunikačních schopností a dovedností za využití artefiletiky. První část je věnována teoretickému vymezení problematiky dětí se sluchovým postižením. Dále jsou v teoretické části popsané specifické rysy artefiletiky a následně je zde uvedeno využití artefiletiky u dětí se sluchovým postižením. Praktická část bakalářské práce vychází z vypracovaného souboru artefiletických činností, které jsou zaměřené na rozvoj komunikačních schopností a dovedností, a zahrnuje i vypracované expertní rozhovory s pedagogy ze speciálních mateřských škol pro děti se sluchovým postižením a s pedagogy z běžných mateřských škol, kteří posuzují vhodnost artefiletiky a vypracovaných artefiletických činností u dětí se sluchovým postižením na rozvoj komunikačních schopností.

Viz též: podobná jména autorů
1 ŠRÁMKOVÁ, Alena
8 ŠRÁMKOVÁ, Anna
5 Šrámková, Adéla
2 Šrámková, Alexandra
1 Šrámková, Alice
2 Šrámková, Alžběta
8 Šrámková, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.