Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Formy spolupráce firem a neziskových organizací v rámci CSR strategií vybraných firem
Řehounková, Václava ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
V České republice je čím dál větší pozornost věnována společenské odpovědnosti firem. Firmy se stávají členy odborných platforem, kde získávají a prohlubují své znalosti. Nezbytnou součástí CSR je také spolupráce s občanským sektorem. Cílem této práce je poukázat na spolupráci v českém prostředí. Pro mé zkoumání spolupráce využívám typologii autorů Wymera a Samu, kteří poukazují na odlišné způsoby řízení a benefity získané z různých typů spolupráce. Prostřednictvím analýzy dokumentů a dotazníkového šetření mezi firmami zapojenými v odborných platformách tuto typologii srovnávám a zjišťuji rozdíly. Spolupráce navázaná mezi firmami a neziskovými organizacemi se nejvíce odlišuje v případě dohod o využití loga a názvu neziskové organizace, sponzoringu, propagace společného zájmu a firemní filantropie, a to jak větším zapojením neziskového sektoru, tak uvedenými benefity.
Formy spolupráce firem a neziskových organizací v rámci CSR strategií vybraných firem
Řehounková, Václava ; Dohnalová, Marie (vedoucí práce) ; Deverová, Lenka (oponent)
V České republice je čím dál větší pozornost věnována společenské odpovědnosti firem. Firmy se stávají členy odborných platforem, kde získávají a prohlubují své znalosti. Nezbytnou součástí CSR je také spolupráce s občanským sektorem. Cílem této práce je poukázat na spolupráci v českém prostředí. Pro mé zkoumání spolupráce využívám typologii autorů Wymera a Samu, kteří poukazují na odlišné způsoby řízení a benefity získané z různých typů spolupráce. Prostřednictvím analýzy dokumentů a dotazníkového šetření mezi firmami zapojenými v odborných platformách tuto typologii srovnávám a zjišťuji rozdíly. Spolupráce navázaná mezi firmami a neziskovými organizacemi se nejvíce odlišuje v případě dohod o využití loga a názvu neziskové organizace, sponzoringu, propagace společného zájmu a firemní filantropie, a to jak větším zapojením neziskového sektoru, tak uvedenými benefity.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.