Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Příprava a realizace dvoudenního zážitkově pedagogického kurzu pro chlapecký kolektiv v rámci projektu Orientační dny
Říhová, Alena ; Roth, Martin (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Metodická práce, která se v teoretické části zabývá tématem zážitkové pedagogiky, jako prostředku k formování mladých lidí. Cílem teoretické části práce je seznámit se s vytvářením zážitkově pedagogických kurzů. Proto teoretická část popisuje stav příprav kurzu (co je potřeba připravit, jaké aktivity vybrat, jak aktivity vést, jaké jsou možné rizikové faktory ovlivňující průběh kurzu, apod.) Výsledkem práce je aplikovat teoretické poznatky do praxe. Konkrétním výsledkem je tedy připravit a zrealizovat dvoudenní zážitkově pedagogický kurz pro třídní kolektiv, v rámci projektu "Orientační dny". V druhé, praktické, části nabízí práce pohled na realizaci kurzu, reflexi proběhlého kurzu a jeho korekci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Logopedická intervence u osob s poruchou autistického spektra
Říhová, Alena
DISERTAČNÍ PRÁCE Jméno a příjmení: Alena ŘÍHOVÁ Název práce: LOGOPEDICKÁ INTERVENCE U OSOB S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA Vedoucí práce: doc. Mgr. Kateřina VITÁSKOVÁ, Ph.D. Katedra: Ústav speciálněpedagogických studií Obor: speciální pedagogika Počet stran: 316 Počet příloh: 9 Rok obhajoby: 2012 Klíčová slova: poruchy autistického spektra, komunikace, narušená komunikační schopnost, logopedická intervence, klinický logoped, speciální pedagog, rodič dítěte s poruchou autistického spektra Resumé: Disertační práce se věnuje problematice logopedické intervence u osob s poruchou autistického spektra v České republice a je členěna do dvou hlavních pasáží - na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části sumarizujeme aktuální informace týkající se terminologie, symptomatologie, etiologie, diagnostiky a speciálně-edukačních či terapeutických přístupů k jedincům s poruchou autistického spektra. Vzhledem k orientaci této práce se blíže zaměřujeme na specifika narušené komunikační schopnosti u vybrané klientely. Praktická část je cílená jak na analýzu stávající situace v poskytované logopedické intervence v České republice, tak na zprostředkování ucelených informací (doporučení) pro její realizaci u osob s poruchou autistického spektra. K analýze poskytované logopedické intervence byl za hlavní...
Logopedická intervence u osob s poruchou autistického spektra
Říhová, Alena
DISERTAČNÍ PRÁCE Jméno a příjmení: Alena ŘÍHOVÁ Název práce: LOGOPEDICKÁ INTERVENCE U OSOB S PORUCHOU AUTISTICKÉHO SPEKTRA Vedoucí práce: doc. Mgr. Kateřina VITÁSKOVÁ, Ph.D. Katedra: Ústav speciálněpedagogických studií Obor: speciální pedagogika Počet stran: 316 Počet příloh: 9 Rok obhajoby: 2012 Klíčová slova: poruchy autistického spektra, komunikace, narušená komunikační schopnost, logopedická intervence, klinický logoped, speciální pedagog, rodič dítěte s poruchou autistického spektra Resumé: Disertační práce se věnuje problematice logopedické intervence u osob s poruchou autistického spektra v České republice a je členěna do dvou hlavních pasáží - na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části sumarizujeme aktuální informace týkající se terminologie, symptomatologie, etiologie, diagnostiky a speciálně-edukačních či terapeutických přístupů k jedincům s poruchou autistického spektra. Vzhledem k orientaci této práce se blíže zaměřujeme na specifika narušené komunikační schopnosti u vybrané klientely. Praktická část je cílená jak na analýzu stávající situace v poskytované logopedické intervence v České republice, tak na zprostředkování ucelených informací (doporučení) pro její realizaci u osob s poruchou autistického spektra. K analýze poskytované logopedické intervence byl za hlavní...
Příprava a realizace dvoudenního zážitkově pedagogického kurzu pro chlapecký kolektiv v rámci projektu Orientační dny
Říhová, Alena ; Roth, Martin (vedoucí práce) ; Pařízek, Michal (oponent)
Metodická práce, která se v teoretické části zabývá tématem zážitkové pedagogiky, jako prostředku k formování mladých lidí. Cílem teoretické části práce je seznámit se s vytvářením zážitkově pedagogických kurzů. Proto teoretická část popisuje stav příprav kurzu (co je potřeba připravit, jaké aktivity vybrat, jak aktivity vést, jaké jsou možné rizikové faktory ovlivňující průběh kurzu, apod.) Výsledkem práce je aplikovat teoretické poznatky do praxe. Konkrétním výsledkem je tedy připravit a zrealizovat dvoudenní zážitkově pedagogický kurz pro třídní kolektiv, v rámci projektu "Orientační dny". V druhé, praktické, části nabízí práce pohled na realizaci kurzu, reflexi proběhlého kurzu a jeho korekci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
12 ŘÍHOVÁ, Aneta
2 Říhová, Adéla
1 Říhová, Alma
3 Říhová, Andrea
12 Říhová, Aneta
3 Říhová, Anna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.