| |
|
Finanční analýza společnosti Hast, s.r.o.
Dobiášová, Olga ; Kynclová, Vladimíra (advisor)
Bakalářská práce sestává ze dvou částí - metodologické a aplikační. V metodologické části je postaven teoretický základ finanční analýzy. Praktická část pak obsahuje charakteristiku podniku a vlastní finanční analýzu. Finanční analýza je provedena na základě zpracovaných účetních výkazů. Podnik je analyzován pomocí horizontální, vertikální analýzy, poměrových ukazatelů a několika predikčních modelů.
|
| |
|
Využití finanční analýzy při investování do akcií
Kosorín, Dominik ; Kynclová, Vladimíra (advisor)
Práca sa venuje finančnej analýze a jej využitiu z pohľadu investora. V teoretickom úvode prináša prehľad a charakteristiku základných ukazovateľov krátkodobej likvidity, kapitálovej štruktúry a solventnosti, rentability investovaného kapitálu, využitia aktív, ziskovosti a ukazovateľov kapitálového trhu. Praktickú časť práce tvorí finančná analýza firmy Hibbett Sports, Inc.
|
|
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
|
|
Finační analýza obchodní firmy
Suchomel, Ivo ; Petrů, Hana (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést finanční analýzu obchodní firmy Wal-Mart Stores, Inc. v období od roku 2002 do roku 2006 a na jejím základě zhodnotit silné a slabé finanční stránky hospodaření této společnosti, a to i z údajů z kapitálového trhu. Dále má práce za cíl nastínit, na základě provedené finanční analýzy, pespektivy dalšího vývoje firmy.
|
|
Logistika maloobchodu
Meluzín, Michal ; Cimler, Petr (advisor) ; Kynclová, Vladimíra (referee)
Práce se snaží zdůraznit vzrůstající význam kvalitního zajištění logistiky jakožto rozhodujícího faktoru diferenciace výrobků a služeb. Snaží se nastínit význam a obsah tohoto pojmu, s cílem přiblížit důležitost logistických procesů. Primárně je pak práce zaměřena na logistické funkce v oblasti maloobchodu, její hlavní částí je případová studie, popisující úspěšnou aplikaci logistiky v malé příměstské samoobsluze.
|