National Repository of Grey Literature 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
Front Axle of a High-performance Sports Car
Hrudík, Jan ; Blaťák, Ondřej (referee) ; Drápal, Lubomír (advisor)
Tato diplomová práce byla psána při studentské zahraniční stáži, pod záštitou Evropské Unie – program „ERASMUS Student Mobility for Placement“. Stáž byla absolvována mezi prosincem 2010 a květnem 2011 ve společnosti a.d.Tramontana, mající sídlo v Palau de Santa Eulália, Španělsko. Pro kompletní návrh podvozku a odpružení jakéhokoli vozidla je nezbytná znalost mnoha technických disciplín. Tato diplomová práce se zabývá dvěma z nich – odpružení a řízení. Nejprve je rozebrána teorie, na kterou se může navázat v praktické části práce. Velká pozornost byla věnována srozumitelnosti textu a názornosti obrázků, bez zbytečných detailů, avšak bez vynechání důležitého. Tuto práci je tedy možné užít jako prvního kroku před návrhem podvozku. V další části je popsáno, jak byla probraná teorie využita při návrhu řízení u skutečného vozu, přičemž největší pozornost je věnována Ackermannově teorii řízení a geometrii zabraňující samořízení při propružení. V závěrečných částech je pozornost věnována ukázce některých z každodenních činností v malosériové výrobě automobilů – jde o zjištění maximálně možného pohybu kola při propružení a proces výroby příčných trojúhelníkových ramen včetně návrhu jejich připevnění k šasi.
Historical Overwiev of F1 Chassis and Engines Evolution
Hrudík, Jan ; Svída, David (referee) ; Dundálek, Radim (advisor)
This thesis is focused on the overwiev of main periods in the area of race car construction development. In the first chapter, main attention is dedicated to Formula One cars, attending races since 1950. In spite of this, there is briefly noted the technological development before FIA Formula One Championship. Next chapter is dealing with technical restrictions and regulations restraining construction of Formula One car. Data are situated in the table, ascending sequenced according to the year. Next part refers to the actual Fia Formula One Championship season 2008. There is abstract of technical regulations and the list of actual Formula One teams, their cars and drivers. There is some pages acting with one of the Formula One team. In the last chapter some of technological experiments are presented.
Front Axle of a High-performance Sports Car
Hrudík, Jan ; Blaťák, Ondřej (referee) ; Drápal, Lubomír (advisor)
Tato diplomová práce byla psána při studentské zahraniční stáži, pod záštitou Evropské Unie – program „ERASMUS Student Mobility for Placement“. Stáž byla absolvována mezi prosincem 2010 a květnem 2011 ve společnosti a.d.Tramontana, mající sídlo v Palau de Santa Eulália, Španělsko. Pro kompletní návrh podvozku a odpružení jakéhokoli vozidla je nezbytná znalost mnoha technických disciplín. Tato diplomová práce se zabývá dvěma z nich – odpružení a řízení. Nejprve je rozebrána teorie, na kterou se může navázat v praktické části práce. Velká pozornost byla věnována srozumitelnosti textu a názornosti obrázků, bez zbytečných detailů, avšak bez vynechání důležitého. Tuto práci je tedy možné užít jako prvního kroku před návrhem podvozku. V další části je popsáno, jak byla probraná teorie využita při návrhu řízení u skutečného vozu, přičemž největší pozornost je věnována Ackermannově teorii řízení a geometrii zabraňující samořízení při propružení. V závěrečných částech je pozornost věnována ukázce některých z každodenních činností v malosériové výrobě automobilů – jde o zjištění maximálně možného pohybu kola při propružení a proces výroby příčných trojúhelníkových ramen včetně návrhu jejich připevnění k šasi.
Historical Overwiev of F1 Chassis and Engines Evolution
Hrudík, Jan ; Svída, David (referee) ; Dundálek, Radim (advisor)
This thesis is focused on the overwiev of main periods in the area of race car construction development. In the first chapter, main attention is dedicated to Formula One cars, attending races since 1950. In spite of this, there is briefly noted the technological development before FIA Formula One Championship. Next chapter is dealing with technical restrictions and regulations restraining construction of Formula One car. Data are situated in the table, ascending sequenced according to the year. Next part refers to the actual Fia Formula One Championship season 2008. There is abstract of technical regulations and the list of actual Formula One teams, their cars and drivers. There is some pages acting with one of the Formula One team. In the last chapter some of technological experiments are presented.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.