National Repository of Grey Literature 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
Blesk brand marketing strategy
Hladíková, Klára ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Složilová, Michaela (referee)
The thesis deals with marketing strategy of Blesk daily in economically difficult year 2009. Presents main marketing activities, market of the daily newspaper and the competitors in this area. The main goal is to analyze marketing strategy of Blesk brand and to determine the main targets of the marketing activities.It contains an evaluation of these activities in terms of effectiveness and recommendations for improving the marketing work in the company using SWOT analysis and proposed changes in marketing activities for the following year.
The Possibilities of the Transportation Risks Insurance in the International Trade of the Czech Republic
Hladíková, Klára ; Jelínková, Eva (advisor) ; Cupák, Patrik (referee)
Práce mapuje problematiku pojištění přepravních rizik, jehož význam se neustále zvyšuje. V první části popisuje základní členění rizik v mezinárodní přepravě, pojistnou smlouvu a pojistnou událost. Také shrnuje odpovědnost dopravce u jednotlivých druhů přeprav a zmiňuje i anglické pojistné podmínky a místní a časový rozsah pojištění. Ve druhé části se zabývá pojišťováním přepravních rizik u pojišťovny Kooperativa a. s., jedné z nejvýzamnějších institucí na pojistném trhu České republiky.

See also: similar author names
6 HLADÍKOVÁ, Kateřina
6 Hladíkova, Kateřina
4 Hladíková, Kamila
2 Hladíková, Karolína
6 Hladíková, Kateřina
1 Hladíková, Kristina
5 Hladíková, Kristýna
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.