National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Blender Add-on For Conversion of Nodes to Vector Graphics
Dráber, Filip ; Milet, Tomáš (referee) ; Chlubna, Tomáš (advisor)
Tento projekt navrhuje a implementuje rozšíření pro aplikaci Blender, které umožňuje uživateli exportovat vektorovou reprezentaci uzlových grafů, které v aplikaci vytvořili. Tato technická zpráva se zabývá technickými aspekty interní reprezentace Blenderu a také různými vlastnostmi formátu SVG, který je použit pro vytvoření vektorové reprezentace. Zpráva ukazuje, jak rozšíření popisuje různé druhy uzlů a sjednocuje jejich reprezentaci. Nakonec posuzuje použitelnost a funkčnost tohoto rozšíření, které již bylo použito v akademickém prostředí.
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (referee) ; Hradiš, Michal (advisor)
Ačkoli je snímání pohybu už tak nástrojem, který má animátorům pomoci zjednodušit ty nejsložitější aspekty tvorby realistických animací, spousta námahy je stále ukrytá v anotování a strukturalizaci těchto dat. Tento problém řeším návrhem neuronové sítě, která může být natrénována na datovém souboru nasnímaného pohybu tak, aby reprodukovala lidský pohyb, který je vizualizován v aplikaci, které umožňuje uživateli tento pohyb ovládat. Také experimentuji s různými metodami trénování autoregresivního modelu, a na základě toho určuji, která metoda nejlépe vyvažuje dobu trénování a výkon. Dalším postřehem je, jak přidání ovládacích hodnot do vlastností generovaných snímků ovlivňuje použití rekurentních neuronových sítí pro tento úkol.
Generating Animations with Neural Networks
Dráber, Filip ; Kohút, Jan (referee) ; Hradiš, Michal (advisor)
Ačkoli je snímání pohybu už tak nástrojem, který má animátorům pomoci zjednodušit ty nejsložitější aspekty tvorby realistických animací, spousta námahy je stále ukrytá v anotování a strukturalizaci těchto dat. Tento problém řeším návrhem neuronové sítě, která může být natrénována na datovém souboru nasnímaného pohybu tak, aby reprodukovala lidský pohyb, který je vizualizován v aplikaci, které umožňuje uživateli tento pohyb ovládat. Také experimentuji s různými metodami trénování autoregresivního modelu, a na základě toho určuji, která metoda nejlépe vyvažuje dobu trénování a výkon. Dalším postřehem je, jak přidání ovládacích hodnot do vlastností generovaných snímků ovlivňuje použití rekurentních neuronových sítí pro tento úkol.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.