|
Aplikace pro SOS zařízení
Turcovská, Adéla ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace k řízení SOS zařízení DANAKU. Aplikace je navržena pro operační systémy Android a iOS. Kromě samostatné aplikace se zabývá i návrhem její databáze a uživatelského rozhraní. Práce obsahuje také analýzu konkurenčních firem a jejich podobných zařízení.
|
| |
|
Návrh dílčí části informačního systému pro pneuservis
Pejchal, Lubomír ; Janata, Michal (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zaměření se na využití informačních technologií pro zlepšení situace firmy Top Servis Libivá s.r.o. na trhu. Práce obsahuje teoretické uvedení do řešeného problému a následně zhodnocení stávajícího fungování firmy. Stěžejní částí práce je návrh webové prezentace, SEO a především návrh informačního systému, který splňuje požadavky firmy. Po dokončení této práce bude možná implementace webových stránek a informačního systému do ostrého provozu.
|
|
Aplikace pro SOS zařízení
Turcovská, Adéla ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh mobilní aplikace k řízení SOS zařízení DANAKU. Aplikace je navržena pro operační systémy Android a iOS. Kromě samostatné aplikace se zabývá i návrhem její databáze a uživatelského rozhraní. Práce obsahuje také analýzu konkurenčních firem a jejich podobných zařízení.
|
| |
|
Návrh dílčí části informačního systému pro pneuservis
Pejchal, Lubomír ; Janata, Michal (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zaměření se na využití informačních technologií pro zlepšení situace firmy Top Servis Libivá s.r.o. na trhu. Práce obsahuje teoretické uvedení do řešeného problému a následně zhodnocení stávajícího fungování firmy. Stěžejní částí práce je návrh webové prezentace, SEO a především návrh informačního systému, který splňuje požadavky firmy. Po dokončení této práce bude možná implementace webových stránek a informačního systému do ostrého provozu.
|