Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nabídky cestovních kanceláří ve vztahu k vybrané destinaci
Sedmíková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zpracována s cílem vymezit rozsah možností klienta, který má zájem o koupi zájezdu z nabídky zvolených cestovních kanceláří na ostrov Kréta. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretickému vysvětlení základních pojmů, termínů a témat, jež s cestovním ruchem a cestovními kancelářemi úzce souvisejí. Následující kapitola je zaměřena na analýzu vybrané destinace z hlediska předpokladů pro rozvoj cestovního ruchu. Jsou popsány charakteristiky ostrova, jeho geografie, historie, klimatické podmínky, správní členění a turisticky atraktivní místa. Ve třetí kapitole je na základě daných kritérií zvoleno a představeno deset cestovních kanceláří. Nabídka určených společností je ve vztahu k vybrané destinaci podrobena analýze. Rozbor je zaměřen na čtyři základní nástroje marketingového mixu, jedná se o produkt, cenu, propagaci a distribuci. V poslední kapitole jsou stanovena kritéria, na základě kterých je nabídka jednotlivých cestovních kanceláří srovnána. Je vymezen celkový rozsah nabídky, jež je prezentován zákazníkům. Posouzení její komplexnosti vychází z výsledného shrnutí možností, které jsou klientům nabízeny. V závěru je uvedena příležitost, kterou by mohly zkoumané cestovní kanceláře využít k získání širšího spektra klientely.
Marketingová strategie vybraného podniku cestovního ruchu
Pragrová, Lucie ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Khol, Roman (oponent)
Diplomová práce pojednává o marketingové strategii cestovní kanceláře CK S úsměvem, která organizuje sportovní zájezdy nejen s aerobikem. Cílem práce je charakterizovat a zhodnotit současnou marketingovou strategii CK S úsměvem a navrhnout eventuální změny nebo zlepšení. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje uvedení do problematiky cestovního ruchu a marketingu cestovního ruchu. Praktická část vychází z teoretického základu. Marketingová strategie CK S úsměvem bude rozebrána pomocí PEST analýzy, SWOT analýzy, analýzy konkurence, dotazníkového šetření, ohlasů zákazníků, osobní zkušenosti a pohovoru s majiteli CK S úsměvem. V závěru práce budou potvrzeny nebo vyvráceny hypotézy vytyčené v úvodu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.