Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 243 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Společenská odpovědnost vybrané organizace
ŠPILLEROVÁ, Michaela
Téma společenské odpovědnosti (CSR) se stává čím dál atraktivnějším, jak pro média, tak pro samotné firmy a instituce. Společenská odpovědnost firmy totiž stále více zajímá jednotlivce jako jsou občani, zaměstnanci a zákazníci. Je důležité si uvědomit, že společenská odpovědnost už dávno není vnímána jako pouze příspěvek na charitu. Cílem této diplomové práce je zhodnocení, jak vybraný podnik přistupuje ke společenské odpovědnosti. Na základě zjištěných skutečností budou doporučeny návrhy, které by mohly zlepšit společenskou odpovědnost vybrané firmy. Tato práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou část. V teoretické části byla definována společenská odpovědnost, její výhody, principy, kritika a další témata s ní spojená. V praktické části je definován cíl této práce a metodika. Dále je popisován vybraný podnik, jeho služby a aktivity společenské odpovědnosti. Práce obsahuje výsledky dotazníkového šetření, na jejichž základě jsou doporučovány návrhy na zlepšení společenské odpovědnosti ve vybrané organizaci.
CSR aktivity Tesco Stores ČR a.s. v letech 2009-2010
Jílková, Kristýna ; Köppl, Daniel (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Práce se zaměřuje na společensky odpovědné aktivity Tesco Stores ČR a. s. v letech 2009 - 2010, zasazuje je do kontextu marketingové komunikace a analyzuje je pomocí tří základních pilířů CSR - ekonomického, sociálního a environmentálního. Nejprve je popsáno, co koncept CSR je, jak vzniknul, které složky obsahuje a jaké nástroje může společensky odpovědná firma používat, a to i z hlediska marketingu. Jsou definovány důležité pojmy potřebné k následnému popsání aktivit firmy a práce se nevyhýbá ani kritice CSR. V následující části je představena firma Tesco Stores ČR a. s., která slouží jako subjekt případové studie. Pro účely studie byly vymezeny pouze roky 2009 a 2010, nicméně právě toto období je bohaté na aktivity v celé šíři možností CSR. Popsané aktivity jsou z hlediska každého pilíře CSR samostatně zhodnoceny a podrobeny kritice. Samostatně je zhodnocena i vnější komunikace společensky odpovědných témat. Závěr přinese shrnutí dílčích analýz a vyhodnocení zajímavých rozporů v prezentaci programu CSR společnosti Tesco v kontextu aktuální situace, trendů v oblasti CSR a trhu, na kterém společnost Tesco působí.
Požadavky na dodržování etických standardů v kontextu B2B kupní smlouvy
Kurková, Natálie ; Patěk, Daniel (vedoucí práce) ; Eichlerová, Kateřina (oponent)
Požadavky na dodržování etických standardů v kontextu B2B kupní smlouvy Abstrakt S rostoucími požadavky na nefinanční reportování, kdy se dodržování etických standardů dostává do popředí zájmů podnikatelů, nabízí právní řád efektivní mechanismus pro zajištění jejich dodržování - smlouvu. V prvé řadě se tato práce zabývá terminologií související s etickými standardy, která je bohatá a roztříštěná. Tato rozmanitost terminologie vede k nedorozuměním a komplikuje zkoumání možností začlenění etických standardů do smluvních vztahů. V rámci práce je kladen důraz na identifikaci, definování a sjednocení klíčových termínů, což je nezbytné pro jasné porozumění tématu a usnadnění dialogu mezi odborníky napříč disciplínami. Hlavním zaměřením práce jsou možnosti začlenění etických standardů do B2B kupních smluv v rámci právního rámce ČR. Práce si klade za cíl prozkoumat, zda a jak je možné začlenit etické standardy do smluvního vztahu, přičemž identifikuje a zkoumá dvě primární metody: prostřednictvím vlastnosti předmětu koupě a začlenění oddělené od předmětu smlouvy. Práce se zaměřuje na analýzu aplikačních problémů spojených s těmito přístupy v kontextu tradičních institutů kupní smlouvy. Významná část práce je proto věnována identifikaci a řešení potenciálních komplikací, které mohou při aplikaci institutů v...
Sociální práce blíže lidem: Uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele
GUERRA, Markéta
Cílem práce je poukázat na prostor v systému sociální práce v ČR a zjistit možnosti uplatnění sociálního pracovníka u vybraného zaměstnavatele, jako součásti firemní struktury. Sociální pracovník by pomohl naplňovat společenskou zodpovědnost firem a dále kultivovat jejich prostředí. Takto etablovaná pracovní pozice již existuje v zahraničí (např. v Německu), kde se ukazuje užitečnost sociálního pracovníka pro zaměstnance řešící v průběhu životního cyklu různé sociální problémy. Téma je popsáno jak z teoretického hlediska, tak optikou jeho dopadu v praxi. Praktická část je zpracována kvalitativní výzkumnou strategií za pomoci techniky polostrukturovaného rozhovoru.
Uplatnění konceptu společenské odpovědnosti ve firmě
Kroužková, Michaela ; Bružina, Martin (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá konceptem CSR - společensky odpovědné firmy. Popisuje jednotlivé kroky v rámci implementace konceptu CSR. Praktická část se zabývá uplatněním konceptu CSR ve firmě, je vypracován návrh možných CSR aktivit za předpokladu zohlednění finanční situace firmy.
Měření společenské odpovědnosti firem u vybrané společnosti
Skryjová, Jana ; Gurská, Sylvie (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konceptem CSR – společensky odpovědné firmy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení definic, historického vývoje konceptu společenské odpovědnosti a aktivit podniků v oblasti ekonomické, sociální i environmentální. Předmětem praktické části, je analýza a měření zprávy o společenské odpovědnosti firem dle Směrnice GRI.
Interní marketing jako CSR strategie firmy
Puttnerová, Žaneta ; Petříčková,, Iva (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konceptu společenské odpovědnosti v podnikové strategii interního marketingu firmy Sanofi-aventis, s.r.o., MSD IT Global Innovation Center s.r.o. a Heineken Česká republika, a.s. na základě teoretických východisek a kvalitativního výzkumu. Dále práce analyzuje a hodnotí stávající úroveň implementace CSR strategie interního marketingu ve vybraných firmách. Cílem práce je navržení aktivit pro každou společnost, které povedou k efektivnímu využívání nástrojů CSR interního marketingu.
Srovnání přístupu k CSR mateřské a dceřiné firmy
Bočková, Barbora ; Cebáková, Andrea (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá srovnáním přístupu ke společenské odpovědnosti mateřské a dceřiné firmy. Práce analyzuje a hodnotí úroveň společensky odpovědných aktivit mateřské a dceřiné firmy a provádí jejich srovnání. Práce obsahuje doporučení pro rozšíření aktivit společenské odpovědnosti dceřiné firmy.
Návrh konceptu CSR v sytému řízení firmy
Macháčová, Zuzana ; Slavík, Jan (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu konceptu CSR ve vybrané firmě. Na základě teoretických poznatků společně s vhodně zvolenou metodikou následuje vlastní část práce, kde je hodnocena úroveň společenské odpovědnosti firmy v oblasti ekonomické, sociální a environmentální. Na výsledky navazuje část návrhová, která obsahuje náměty a opatření vedoucí k tvorbě konceptu firmy.
Společenská odpovědnost jako forma zefektivnění trhu práce
Stojaspal, Ondřej ; Schott, Martin Norbert (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce „Společenská odpovědnost jako forma zefektivnění trhu práce“ si klade za cíl přiblížit aktuálně diskutovaný pojem sociální odpovědnosti – CSR (Corporate Social Responsibility). Tento problém analyzuje zejména z hlediska principů fungování trhu práce, zabývá se otázkou, jak (a zdali vůbec) lze na základě CSR dosáhnout zvýšení jeho efektivity.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 243 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.