Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza metod učení čtení a rozvoj čtenářské gramotnosti aneb učíme se myslet, ne pouze číst
Hnědkovská, Lucie ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Valášková Vincejová, Eva (oponent)
Diplomová práce je koncipována jako teoretická. Jejím hlavním tématem a cílem je analýza pojmu čtenářské gramotnosti, která je již několik let velmi živým tématem. Jde v ní zejména o zachycení činitelů, které ji ovlivňují a o analýzu metod nácviku primárního čtení a jejich možného vlivu na výsledky testování čtenářské gramotnosti. V této souvislosti se v práci rovněž tématizuje vývoj myšlení a jazyka, a to optikou sociolingvistiky. Dílčí cíl představuje reflexe smyslu mezinárodního testování, kdy jsou mezi sebou porovnávány skupiny žáků z historicky, kulturně, sociálně a ekonomicky odlišných prostředí. Práce chce podpořit důraz na čtenářství již od raného věku.
Problémy distančního vzdělávání sociokulturně znevýhodněných žáků základních škol
Hnědkovská, Lucie ; Strouhal, Martin (vedoucí práce) ; Sedláčková, Daniela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá distanční výukou sociokulturně znevýhodněných žáků. Zvažuje výhody a nevýhody této formy vzdělávání. Zahrnuje pohled na hodnocení žáků ze strany učitelů a také představuje možnosti vhodné ke zvýšení motivace vzdělávaných. Mapuje dosavadní výzkumy dané problematiky. Cílem je upozornit na problém a možné důsledky, které současná koronavirová situace může pro tyto žáky přinést. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.